🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

‘Dragen’ durf ik niet om de caseback sticker niet kapot te maken. Maar hij ligt open op mijn bureau om er naar te gapen dat wel.

15 likes

Heel mooi exemplaar. Lijkt me vreselijk om zo’n horloge niet de durven dragen en daar dan dagelijks mee geconfronteerd te worden :slight_smile:

1 like

Dus je hebt hem gekocht voor de handel / investering?

Bingo. Als puur collectie stuk. Enkele van mijn andere chronos worden ook niet gedragen door bv. fragiliteit van de lume e.d. ik beperk wel mijn ‘safe-queens’ maar soms moet je wel eens plooien.

Het zou eigenlijk jammer zijn hem te dragen als je direct een 10% waarde vermindert door het stickertje er af te halen.

Wel echt verliefd op deze chronos geworden dus komt waarschijnlijk een ‘drager’ bij.

En omdat hij gewoonweg absurd mooi is om naar te kijken in de kist :wink:

Prachtig exemplaar; ik zou daar zeker honderden euro’s voor over hebben om die te gaan dragen als ik jou was. Je leeft maar één keer
 Uiteraard is dat natuurlijk heel persoonlijk.

2 likes

Helemaal gelijk. Ik ben ook geen fan van de NOS-mentaliteit (je Username buiten beschouwing gelaten natuurlijk hahaha) van veel verzamelaars.

Maar je staat voor de financiele realiteit dat je dan misschien deze beter verkoopt aan iemand die een NOS zoekt en zelf een mooi exemplaar koopt voor te dragen en nog wat geld overhoudt.

1 like

Oela dat is een mooie :+1:

Kan je niet een steviger plastic stickertje eroverheen plakken die alleen aan de randen plakt, zodat je hem alsnog kan dragen?

1 like

Gezien het weer vanmorgen, deze " niet safe queen"! :joy:

10 likes

Dank je!!

Dat bandje heb ik via eBay gekocht:

Het ligt er maar net aan hoeveel procent waarde je eraan hecht om hem te gaan dragen. Zou bij mij ieg 100 % zijn :wink:

De Enicar nog vandaag.

3 likes

Vandaag voor mij de chronograaf in al zijn eenvoud!
HAGWE,
Gianni

17 likes

Gisteren aan de praat gekregen, dus direct van genieten:

3 likes

Squale Medium jaren 70

10 likes

Op advies van @HorlogeHalle (en Brutus in het verleden ook al een keer).

ZentRa vanaf vandaag op nieuwe schoenen. Van metaal met bandaanzet 19 mm naar leer met alligator-look 23 mm.

Ff avondwissel dus :relieved:

6 likes

Avondwissel naar de NOS Verbel Sport.

6 likes

:+1::grin::grin::+1::sunglasses::grin::+1::+1:
Zie je nou wel!!
Leuk man!

2 likes

Rotmaat die 23 mm trouwens. Bijna niets aan keuze of totaal niet passend bij dit horloge of duur

Zo durf ik als Altus verzamelaar deze niet te dragen :frowning:

Moet daarom weg!

3 likes

zonde ,is een mooie klok, gewoon om de pols ,heel mooi!

1 like