🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Seiko Selfdater vandaag
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_2952_zpsi1xe1qlo.jpg.html][/URL]

8 likes

Swatch voor de vakantie, op Nasr Sardinië.

5 likes

Vandaag de meest recente toevoeging aan de collectie, deze Jules Jurgensen 20 ATM diver met radium plaat :thumbsup:

16 likes

Dat is nog eens een mooi afgewerkt Landeron uurwerkje :slight_smile:

11 likes

Oef, mooi :heart_eyes:

1 like

14 likes

Is dat die van xxof?

Klopt, er is nog iets leuks onderweg maar ivm budget moest er helaas ook weer een weg.

Soms gaat het dan erg snel :slight_smile:

3 likes

Er is ook altijd iemand die dan graag de “slachtofferrol” op zich neemt, hè! :joy:

2 likes

Vandaag 160 gram Japanees staal uit '77 om de pols

9 likes

Normaalgesproken ben ik niet zo’n fan van de Swatch horloges (het design, de kwaliteit is meer dan OK)
Maar deze is erg aantrekkelijk met zn retro wijzerplaat en het strakke ontwerp vd roterende bezel.
Ze dragen een erg mooi ESA/ETA uurwerk
Fijne vakantie gewenst trouwens :thumbsup:

1 like

Vandaag een Anker

5 likes

Een 1976-er

12 likes

Heel mooi die Tissot

Het arme broertje van bovenstaande foto vandaag weer terug gekregen uit de service. Nieuw bandje in bestelling (en sorry voor de slechte foto)

8 likes

laat mijn hart nog steeds sneller kloppen :smile:

16 likes

Hier vandaag weer de aanwinst van gisteren maar nu op de originele, gesigneerde stalen band die er ook bij zat :thumbsup:

11 likes

Vandaag de zojuist verworven Anker

9 likes

Ik heb mij ooit laten vertellen dat het kwartskristal van een horloge het niet goed verdraagt dat er geen spanning op staat (batterij leeg of afwezig). Het kristal zou er minder precies van worden. Valt dit verhaal in de categorie Broodje Aap of klopt er toch iets van?

Pff wat een beauty !! Waar haal je ze toch vandaan.