Haha ik kan best enthousiast zijn hé
Maar klopt, voor mij geen blijvertje, dus als ik r zin in heb komt ie op de markt
Geen haast bij, is echt genieten momenteel en mooie plaatjes maken. Voorlopig is het dus echt mijn enthousiasme dat spreekt, niet moeilijk ook met dit volledig originele bijna 70 jaar oude ding.
'92 met gaatjes
Metingen uitwerken…
Mooi ding zeg!
Maar hij heeft geen Incabloc. Moet je er dan iets voorzichtiger mee omgaan dan normaal?
Als jouw vrouw op een gegeven MOMENT zegt: " het wordt TIJD voor een gesprek over de TIJD" , dan ben je eigenlijk al te LAAT
Hip to be square
Hallo @XXoF,
Even reageren op je duikerskwartet en daarvan de Yema. Ik heb inmiddels mijn eerste duiker in bezit, ook een Yema en ik vraag me af waar precies de ruiter voor dient op de bezel bij de kroon. Niet om de bezel, die twee kanten op kan draaien vast te zetten, want dat lukt niet. Maar waarvoor zit dat ding er dan op?
Bedankt
Ik zou deze toch niet dragen voor een rondje trampoline of een fietsritje over kasseien. Voor de rest komt 't wel goed hoor.
Hallo @Emdee,
Dat ding is toch een soort bezel-lock systeem, op het moment dat je de kroon dicht schroeft dan klemt dat de bezel vast.
Vaak zie je dater er wat speling op die dingen zit, het demonteren van de kroon en ietsje bij buigen van de bezel-lock zou dit moeten verhelpen.
Gr. Marc
Net uit 'n envelop. Geen blijvertje denk ik. Volledig stainless steel, 40 mm exclusief (ik denk vervang-)kroon, acryl/bakeliet bi-directionele bezel, Felsa 4611a automaat, funky wijzers en een beetje lakschade aan de plaatrand. Zit op een 20 mm Tropic Sport met dikke ‘Acier’ gesp.
Ha, bedankt Marc.
Ik zal de ruiter wat bijbuigen zodat-ie wèl de bezel vastzet.
Het Foutste horloge van HF denk ik…
Loopt als een tierelier!!
Fijne woensdag allemaal
Mooie classic, doet me enorm aan een NOS Gigandet denken die ik ooit weer verkocht vanwege zijn doublé kastje. Strakke wijzerplaat !
Nog zo’n mooie chrono - we worden verwend!
ADO Den Haag fan zeker
Hier vandaag de Yema Rallye zoals hij ook door Mario Andretti gedragen werd
Dus dat is eigenlijk de echte Supermario
wauw, dit is genieten hoor