Aha. Ik had er een tijdje geleden ook zo een, nog uit de tijd dat de fabrikant er vanuit kon gaan dat je maar één horloge had/droeg en je hem dus alleen maximaal een keer per maand hoefde aan te passen. De dag is ‘slechts’ maximaal 6 x 24 uur doordraaien.
Maar ik was daar toen zelf ook gauw klaar mee. Wel verder een fijn horloge.
[quote=“flowert, post:4231, topic:60092”] uit de tijd dat de fabrikant er vanuit kon gaan dat je maar één horloge had/droeg
[/quote]
Inderdaad, als het je hem dagelijks draagt is er niks aan de hand, maar nu het vintage is en ik hem maar af en toe draag…
Verder voelt het niet echt lekker om er zoveel mee te lopen draaien, al zal het vast niet echt een probleem zijn.
Vandaag deze Omega uit 1972 ter gelegenheid van de Olympische spelen
Groeten Iwan
Bulova snorkel '66 op JB Champignon vandaag, wel weer ff wennen aan het formaat vergeleken met een 6309
Opnieuw vandaag de Fayt uit de jaren 60.
Wat een prachtige patina op de wijzerplaat
Geweldig
De Bifora vandaag (mid jaren 70):
Fijne maandag allemaal
Mooi man!
Wat een gave klok is dit toch. Love the shape and design. Zou er wel een ander bandje omdoen. Mooi hoor!!
Vandaag start nieuwe job, dus degelijk gekleed met de Omega Geneve Dynamic als “dresser”. Speciale band met de dynamics, het is met deze klokjes dat mijn horloge-hobby begon…
Dan doe ik ook deze Geneve aan.(wel even goed zetten)
[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/20160803_161627.jpg.html][/URL]
suc6!!
Thanks! Voor het eerst in mn werkende leven in de IT! K zie trouwens enorm veel smart watches om me heen, correlatie?
@acour_jeroen Jeroen .welk serie nr heeft jouw 5513 ?
Denk dat ik ook maar s opzoek ga naar een mooie maxi dail
Dan doe ik ook mee:
Thanks!
V.w.b. die band: IRL is hij echt heel fijn om te zien hoor, dus ik laat hem er voorlopig even op zitten. Heb nog wel gedacht over donkergrijs buffelkalf of zoiets, dat mooi matcht met dat grijs, maar kon niets geschikts vinden.
Succes met je nieuwe baan vandaag. (niet te veel op HF surfen )
Geen idee. Heb de band er nog nooit af gehad…
Casio DW-1400
Cornavin vandaag.