🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

8 likes

Vandaag binnen, Breil Manta Marina Militare :slight_smile: Een van de weinige issued duikers die nog enigzins betaalbaar zijn.

17 likes

De 7A38 en 7A28 families zijn in mijn ogen verschrikkelijk ondergewaardeerd. Plaats dezelfde looks in een mechanisch Zwitsers horloge, en de hele wereld wil er één. Dit bijna NOS 7A38-7280 exemplaartje uit 1988 is overheerlijk met z’n witte plaat en geintegreerde bracelet. Genieten!

12 likes

Erg gave klok!!

1 like

Knap klokje Jelle!
Betaalbaarheid heeft volgens mij 1 op 1 te maken met de muffe Breil ‘duikers’ die nu uit zijn. Doet een merknaam allesbehalve goed.

Deze vind ik wel de moeite waard!

1 like

Vandaag een lekker zonnige klok, de Memomatic. Looks, kast, kwaliteit. Super fijn horloge.

5 likes

Er zijn zo veel Breil duikers uit de jaren '70 die de moeite waard zijn. De Breil Professional serie deelt zijn onderdelen met de Squales van toen, en zo ook deze Manta MM (waar overigens geen Professional op de wijzerplaat staat). 500m waterdicht, brede maar redelijk platte kast, lekkere bandenswapper en rijk aan historie.

Ik denk eigenlijk eerder dat ze nog niet volledig ontdekt zijn, wat ik niet erg vind :wink:

Check deze bijvoorbeeld:

3 likes

Vandaag de Daytona maar nu met originele Fat Font bezel :thumbsup:

14 likes

5 likes

Deze ‘poor man’s’ Heuer Carrera 45 Dato. Door Olma. (of hoe je iedere Landeron 187 zo kan noemen)

36mm en vol staal.

14 likes

Hier heb je gelijk in, draag hem ook graag.

6 likes

Cool!:sunglasses:

1 like

Chrono vriendjes in de avondzon :slight_smile:

10 likes

Pontiac op een Echt Eidechse in een mooi schaaltje.

Eidechse, is eens een keer wat anders als een Genuine.

7 likes

Beetje obstinaat vandaag… Der Pirat !

Fijne vrijdag allemaal :slight_smile:

4 likes

Goedemorgen :thumbsup:

9 likes

Mogge. Citizen sneltikker vandaag.

11 likes

6 likes

Luxor duiker vandaag,

9 likes

4 likes