🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Leuk Marc! Valt niet onder de horloges die je normaal hebt, verfrist je collectie wel :wink: Wat vind je van de kwaliteit en afwerking?

Een icoon, maar dat geldt ook voor de Trabant!

Dank je, het is inderdaad iets heel anders maar het valt me absoluut niet tegen.

Het is een forse en zware klok met een erg kleurrijke, sportieve uitstraling.

1 like

De staat is ook super zo te zien. Mooi!

Ja, hij ziet er goed uit en volgens mij ook helemaal origineel.

De bezel kan overigens after-market zijn maar de originele heb ik erbij hoewel daarbij het rode deel helemaal verbleekt is.

1 like

27 likes

Vostok Amphibia ‘Russian Flag’

5 likes

mooi mooi!

Wat een ontzettend fraaie klok!

1 like

De nieuwe eigenaar :slight_smile:

8 likes

Klein maar fijn. In eerste instantie dacht ik dat het ook weer een penankertje zou zijn, maar er zit een zeer goed lopend FE uurwerkje in deze Indusa

5 likes

7 likes

Oude rus vandaag. Een van mijn eerste horloges, maar nog steeds leuk om te dragen!

11 likes

Ik draag deze vandaag. Ik heb het uurwerk nog niet kunnen bekijken omdat ik de kast niet los kan krijgen. Dit uurwerk zit in een Borgel case, m.a.w. , de kroon uittrekken en dan de bezel linksom losdraaien. Maar hij zit echt vast.
Iemand een idee hoe het beste los te krijgen ?

5 likes

Gisteren kwam eerst de post en later UPS aan de deur, altijd leuk zo’n dag :slight_smile:

Gisteren dus de Seiko gedragen en vandaag is de Yema Daytona aan de beurt. Dit is overigens de vrij zeldzame uitvoering met datumvenstertje:

15 likes

8 likes

Leuk zo’n ouwetje! 12L/12.68?

Spannende kleurstelling :grinning:
Jammer van dat bandje :no_mouth:

Troijka hier, Troijka daar, nee je ziet ze niet veel dit jaar … :slight_smile:

Fijne vrijdag allemaal :slight_smile:

7 likes

Als kind was dit echt m’n favoriete nummer :joy:

1 like