🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Daar heb je

6 likes

BWC 2 :wink:

5 likes

Heb jij deze te koop op Marktplaats?

Klopt - die BWC’s zitten deze week blijkbaar in het verdomhoekje :wink:
Maar ik haal hem er ook weer af want voor wat er geboden wordt vind ik hem zelf nog veel te mooi haha

Waarom reageer je niet op de vraag wat je ervoor wilt hebben dan (bij berichten)? :wink: Heb inmiddels wat anders gekocht trouwens :stuck_out_tongue:

6 likes

Kijk niet zo heel veel naar de reacties vrees ik - of misschien wilde ik hem toch al niet kwijt haha

Toch ook een hele mooie - en uit hetzelfde nest zelfs. Veel plezier ermee!

5 likes

Mooi gefotografeerd!
Ik herken hem :grinning:

1 like

Deze - met een vintage vervoermiddel
 Al maanden geleden geboekt; wat extra gedoneerd voor de restauratie van de 23023 loc, dus dat wordt weer een mooi plekje in een Belgische K1A (jaren '30 1ste klasse-rijtuig). Die rijtuigen zijn alleen voor donateurs, de rest gaat in “scum-class” '60’s D-rijtuigen (vrij naar TopGear).

Herinner je je de trein-coupe scene in Zwartboek? Zo’n rijtuig dus - de SSN zorgde voor de hele trein in de film; de gebruikte loc was de ex-Reichsbahn 011075 uit 1940 - niks op af te dingen. :slight_smile:

7 likes

Vandaag weer een “nieuwe” oude Rus in de bus.

10 likes

Seiko 0634 uit juni 1975.

6 likes

mooie klok en mooi verhaal. Is dat de loc die “woont” in het stoomdepot aan de oostkant van Rotterdam? Zeg maar tusssen kralingen en capelle? Kom daar iedere dag langs maar nog nooit geweest, terwijlik toch zo van oude voertuigen houd
 :wink:

Vandaag lekker zomers :sunny:

25 likes

Mooie klassieke chrono!! - ik kon ze ook nooit weerstaan vooral die kleine varianten in de kleuren van de display of vensters. Zijn toch eigenlijk maar weinig in beeld bij HF, jammer

7 likes

10 likes

13 likes

Daar zit de SSN inderdaad (heel) ongeveer. Rolf Hartkoornweg 50. Elke woensdag en zaterdag open; 3 euro entree of gratis voor donateurs. Er is denk ik nog wel plek op de Zuiderzee-Expres
 :slight_smile: 
je betaalt alleen 1 of 2 tientjes meer. Let wel op, op rij-dagen zijn ze dicht - dus ook op 17 september.

Plaatje van een Kirovskie :ok_hand:

7 likes