wel een leukie
ādank - tja zān Tourist broer doet het qua schijfjes wel maar die oogt weer minder āgaafāā vind ik
Kheb een gouwe ouweā¦
Schijf / Jump
Haha wist helemaal niet dat je een bekende rapper was
Zo fout heb ik ze niet - ben niet zo erg op goudkleur - maar misschien met een heel glossy bandje komt deze ook aardig over ?!
LOL, ja hoor, niks mis meeā¦
Deze aanwinst van gisteren;
Lekker funky
Deze net binnen met de post. Nog nooit van het merk gehoord, iemand hier wel? Constantina watch.
Wow cool! Wat doet de tweede kroon? Bezel vast zetten of datum verstellen?
Ja tof horloge wel.
Die tweede kroon is inderdaad om de bezel vast te zetten.
Cyrillisch dagje
Had ik deze al gepost hier? Deze Hamilton Cape Horn vandaag, laatst binnen gekregen. Op originele Tropic
Hier vandaag deze weer eens:
Mooie, bij mij blijven de schijfjes ook nogal eens hangen, de secondewijzer zie je dan wel gewoon doorlopen. Hoe krijg jij de schijfjes weer helemaal in t gareel?
Tja digitaal is niet altijd een zegen
Vroeger bracht ik zoān dienstweigeraar naar een - goedkope - klokkenmaakster die de meeste wel weer op gang kreeg. Maar nu ik al wat jaren niet meer spaar komt er ook niet veel van reparaties. En af en toe bewegen is voor die schijfapparaten niet voldoende blijkbaar⦠Overigens waren ze al nukkig toen ik dezelfde modelletjes in mijn jeugd kocht - net als die LED kneusjes uit ongeveer dezelfde periodeā¦
Deze bedoel ik, nog meer schijfjes, en die niet allemaal fraai meedraaien, helaas , want ik vind m zelf gewoon prachtig met dag- datum, uur,
minuten en secondewijzer
Nou ik heb er best wel een paar maar met dagaanduiding is vlg mij zeldzaam - en natuurlijk nog een schijfje meer dat vast kan lopen haha.
Mijn eigen favoriet - hoewel doublĆ© - is wel deze bijzondere ronde variant maar ook deze is helaas geen echte timekeeperā¦
Het linker horloge vandaag.
Twee mooie eenvoudige tikkers.
Hier hou ik vanā¦