šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

wel een leukie :slight_smile:

1 like

ā€˜dank - tja z’n Tourist broer doet het qua schijfjes wel maar die oogt weer minder ā€˜gaaf’’ vind ik

3 likes

Kheb een gouwe ouwe… :slight_smile:

Schijf / Jump :slight_smile:

4 likes

Haha wist helemaal niet dat je een bekende rapper was :wink:
Zo fout heb ik ze niet - ben niet zo erg op goudkleur - maar misschien met een heel glossy bandje komt deze ook aardig over ?!

3 likes

LOL, ja hoor, niks mis mee… :slight_smile:

1 like

Deze aanwinst van gisteren;

2 likes

Lekker funky :sunglasses:

15 likes

Deze net binnen met de post. Nog nooit van het merk gehoord, iemand hier wel? Constantina watch.

11 likes

Wow cool! Wat doet de tweede kroon? Bezel vast zetten of datum verstellen?

1 like

Ja tof horloge wel.

Die tweede kroon is inderdaad om de bezel vast te zetten.

1 like

Cyrillisch dagje

9 likes

Had ik deze al gepost hier? Deze Hamilton Cape Horn vandaag, laatst binnen gekregen. Op originele Tropic :slight_smile:

13 likes

Hier vandaag deze weer eens:

19 likes

10 likes

Mooie, bij mij blijven de schijfjes ook nogal eens hangen, de secondewijzer zie je dan wel gewoon doorlopen. Hoe krijg jij de schijfjes weer helemaal in t gareel?

1 like

Tja digitaal is niet altijd een zegen :wink:
Vroeger bracht ik zo’n dienstweigeraar naar een - goedkope - klokkenmaakster die de meeste wel weer op gang kreeg. Maar nu ik al wat jaren niet meer spaar komt er ook niet veel van reparaties. En af en toe bewegen is voor die schijfapparaten niet voldoende blijkbaar… Overigens waren ze al nukkig toen ik dezelfde modelletjes in mijn jeugd kocht - net als die LED kneusjes uit ongeveer dezelfde periode…

Deze bedoel ik, nog meer schijfjes, en die niet allemaal fraai meedraaien, helaas :cry:, want ik vind m zelf gewoon prachtig met dag- datum, uur, minuten en secondewijzer

7 likes

Nou ik heb er best wel een paar maar met dagaanduiding is vlg mij zeldzaam - en natuurlijk nog een schijfje meer dat vast kan lopen haha.
Mijn eigen favoriet - hoewel doublĆ© - is wel deze bijzondere ronde variant maar ook deze is helaas geen echte timekeeper…

4 likes

Het linker horloge vandaag.

12 likes

Twee mooie eenvoudige tikkers.
Hier hou ik van…:relaxed: