🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Vandaag de Gala ***

11 likes

Voor hij een dezer op service vertrekt.

9 likes

De linkse:

12 likes

De sneakers zijn van Pantofolo d’oro 1970😂
En voor de volledigheid: deze Seiko is de 6139- 8030 van januari 1973. Daar ben ik ook wel aardig gek mee, inderdaad. :grinning:

1 like

Tja zonde kan ik niet beoordelen - maar het is toch een fantastische Omega, heel ander karaktertje dan de 300- want dat is dan zeker je volgende grail?!

1 like

Pontiacdag vandaag

6 likes

Laat mij je Watra zien en ik vertel je wie je bent

8 likes

Fantastisch horloge ja, maar ik kan niet blijven kopen zonder dat er af en toe iets terug uit gaat :slight_smile:

Binnenkort komt mn Connie Pie-Pan waarschijnlijk ook te koop.

1 like

Oh-oh Omega overschot?! :wink:

De Elka uit '58 lijkt er verdraaid veel op.
Heeft weliswaar een centrale secondenwijzer…

4 likes

Die Pantofolo d’oro kicks zijn gefabriceerd in 1970??
Vast een markt op zichzelf. En heel erg gaaf, dikke duim :+1:
Daar ga ik binnenkort eens op browsen binnen de baai, echte vintage sneakers

Ik weet zeker dat deze sneakers niet van 1970 zijn hoor ! :grinning: Het merk zal wel zijn opgericht in dat jaar. Maar… Toegeven: ook vintage style sneaker vind ik tof. 'M.n. de oude merken als Converse en Quick.

De Stratos Bertone - grote namen voor de liefhebber van klassieke Italiaanse sportauto’s. Eens even spitten tussen de batterijenvoorraad of we dit oude lijkje niet eens op kunnen warmen voor een speedy thursday

9 likes

In de ochtend de mooie zoemert.

10 likes

Mooi versleten Lip.

10 likes

13 likes

7 likes

Mijn Roma Prestige met ETA automaatje nu zo vaak gepost dat ik nu een iets andere invalshoek gebruikt heb om de schoonheid van dit klokkie te illustreren.
Lood om oud ijzer wellicht , maar ja, ook vandaag zit deze vintage weer om mijn pols.

Mooi toch ? :grin:

7 likes

Weer een lekker seventies horloge.

Met AS 1950/51 er in.

9 likes

13 likes