Evening swap…
Lekker klein… voel je niet
Evening swap…
Lekker klein… voel je niet
Heel gaaf Denny!!
Thanks Jelle! Ik breng het klokje binnenkort naar Ubels voor een servicebeurt en een complete schoonmaak en opnieuw lumen van de wijzers.
Ook vandaag weer doorgegaan met Japanse ijzerwaren - deze oude Seiko chronograaf doet het nog heel aardig na al die jaren in een laadje fotootje van vorige maand overigens
Wel in een creme kleurige kleur aub en geen groen
Avondwissel:
Horloge zonder kroon.
Straks palm zonder kroon.
Forumleden, ineens een onbedwingbare behoefte oud Seiko-spul te dragen. Er liggen een stuk of wat in de la. Morgen al eerste deze aan de pols met aparte indigo-blauwe wijzerplaat en gefaceteerd glaasje . Oppakken en lopen ná …jaar. Groet nitraM
Oudje van de bovenste plank - loopt die ook nog? (de mijne niet meer dan een paar seconden helaas)
Ik heb het horloge lopend gekocht maar met achterstallig onderhoud. Daarna veel geld besteed bij een goede horlogemaker die er ongeveer een jaar mee bezig is geweest. De Harwood is niet echt nauwkeurig maar zeker wel draagbaar/bruikbaar.
Een Harwood is niet voor iedere horlogemaker. De horlogemaker die mijn Harwood heeft gedaan wil nooit meer aan een Harwood werken en is gelijk gestopt met vintage werk.
Maar laat eens wat meer foto’s zien van die van jou.
OK Bij deze dan - let vooral ook op het ‘fraaie’ bandje van tuinslangenleer uit die tijd
en
Uiteraard Jelle
Vet!!
Ik had die van mij nooit weg moeten doen
Heb helaas zelfs geen foto meer.
Hier vandaag deze overigens:
ah mooi dat je hier het tandrad kan zien dat voor de veerspanning zorgt
M’n favoriet:
Wega quartz, overgenomen van forumlid hier, maar ik kan niet meer vinden van wie helaas. Had een nieuw circuit nodig, heel bijzonder dat cousins die nog had omdat het het eerste quartz caliber van Ronda is!
Eindelijk heb ik ook een vintage duikertje.