De argonaut voor mij vandaag.
Net terug van service. Wat heb ik hem toch gemist, meer dan 5 weken weg geweest Maar nu zo blij als een kind in een snoepwinkel. Durf wel te zeggen bijna een âperfectâ exemplaar nu. Woorden schieten eigenlijk te kort. Als ik 1 horloge mocht hebben zou ik zonder enige twijfel deze kiezen.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Seiko 6139-6002. Ik heb veel te veel geluk gehad met dit exemplaarâŠ
Bedankt Marc!
Heerlijk ontspannen schoenen poetsen
Gaat lekker. Zowel horloge als schoenen hadden best in mijn collecties gepast.
âGenietendâ van een barstende koppijn maakt dit pakje toch weer veel goed. Favre Leuba oer quartz uit 1973. In samenwerking met Girard Perregaux maar deze versie schijnt nogal zeldzaam te zijn.
Met het binnenwerk, de voorvader van de moderne analoge quartzen.
thanks!
Mooi man!
nog nooit gezien / heeeeeel sterk & apart design zo zonder de secondewijzer.
Mooi zo - ondergewaardeerd merk dat Favre-Leuba. Had ooit een mooie diver, maar helaas verkocht/geruildâŠik haak toch meteen in met mijn Favre-Leuba zeekoninkje
Mooie combi. Ik doe zoiets niet normaal gesproken - maar wel erg verleidelijk om te swappen als ik deze zo weer zieâŠ
Een nette man herken je aan zân gepoetste schoenen en zân horloge
Ik hou persoonlijk niet van Rolexen maar ik kan mooi leer en goed leeronderhoud (Saphir!) wel waarderen. Vandaar mijn eerste like bij een Rolex.
Van mij
Veel draagplezier Martijn!
Avondwissel naar de Telda,is toch wel 1 van mân favorietjes geworden,en dan te denken dat ik haar kort na aankomst direct weg wilde doen omdat ik haar te klein vond
Ohja,wasr ik ben daar is de hond
Deze stalen Seiko LordMatic doet qua performance niet onder voor een gouden Rolex day-date Bijpassende honingraat-band hardlex âdiamond-cut-glassâ en wijzerplaat in jadegroen extravagant. Cool ding en zeer aanwezig aan de pols
Extreem gaaf, ik ga mijn King Seiko Vanac weer ff gelijkzetten
@M035 dat was ook zo! ik er in ieder geval heel blij mee, ik moet nu alleen de Cosmotron nog ff goed schoonmaken