🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

De argonaut voor mij vandaag.

11 likes

Net terug van service. Wat heb ik hem toch gemist, meer dan 5 weken weg geweest :pensive: Maar nu zo blij als een kind in een snoepwinkel. Durf wel te zeggen bijna een “perfect” exemplaar nu. Woorden schieten eigenlijk te kort. Als ik 1 horloge mocht hebben zou ik zonder enige twijfel deze kiezen.

9 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Seiko 6139-6002. Ik heb veel te veel geluk gehad met dit exemplaar

1 like

Bedankt Marc!

1 like

Heerlijk ontspannen schoenen poetsen :innocent:

12 likes

Gaat lekker. Zowel horloge als schoenen hadden best in mijn collecties gepast.

1 like

“Genietend” van een barstende koppijn maakt dit pakje toch weer veel goed. Favre Leuba oer quartz uit 1973. In samenwerking met Girard Perregaux maar deze versie schijnt nogal zeldzaam te zijn.

Met het binnenwerk, de voorvader van de moderne analoge quartzen.

11 likes

2 likes

thanks!
Mooi man!

nog nooit gezien / heeeeeel sterk & apart design zo zonder de secondewijzer.

Mooi zo - ondergewaardeerd merk dat Favre-Leuba. Had ooit een mooie diver, maar helaas verkocht/geruild
ik haak toch meteen in met mijn Favre-Leuba zeekoninkje

7 likes

Mooie combi. Ik doe zoiets niet normaal gesproken - maar wel erg verleidelijk om te swappen als ik deze zo weer zie

6 likes

Een nette man herken je aan z’n gepoetste schoenen en z’n horloge :wink:

2 likes

Ik hou persoonlijk niet van Rolexen maar ik kan mooi leer en goed leeronderhoud (Saphir!) wel waarderen. Vandaar mijn eerste like bij een Rolex.

2 likes

Van mij :slight_smile:
Veel draagplezier Martijn!

Avondwissel naar de Telda,is toch wel 1 van m’n favorietjes geworden,en dan te denken dat ik haar kort na aankomst direct weg wilde doen omdat ik haar te klein vond :grimacing:

Ohja,wasr ik ben daar is de hond :smile:

10 likes

Deze stalen Seiko LordMatic doet qua performance niet onder voor een gouden Rolex day-date Bijpassende honingraat-band hardlex “diamond-cut-glass” en wijzerplaat in jadegroen extravagant. :sunglasses: Cool ding en zeer aanwezig aan de pols

15 likes

Extreem gaaf, ik ga mijn King Seiko Vanac weer ff gelijkzetten :slight_smile:

@M035 dat was ook zo! ik er in ieder geval heel blij mee, ik moet nu alleen de Cosmotron nog ff goed schoonmaken :slight_smile:

3 likes