Foto??
De kneep zit een beetje in de combinatie met de wijzerplaat denk ik. Band moest daar, letterlijk, op aansluiten denk ik. In het echie komt het wel totaal anders over dan op de foto. 't is een lastig ding om op de foto te krijgen
Zie even de overbelichte close-up:
De band die er op zit is een heel veel voorkomende band voor die Seikoās. Vind het wel een mooie band eigenlijk. 1976 catalogus :
Ik ken hem Koekoek, en associeer hem vooral met sommige goedkopere quartz modellen, al of niet met LCD schermpje. Mijn bezwaar er hier tegen is dat de kast nogal massief overkomt en dan plotseling overgaat in een vlechtpatroontje dat ook het zeer opvallende ornament op de kast niet ondersteunt. Ben heel benieuwd naar de oplossing met leer trouwens
Grappig dat op zich het ornamentje dan toch wel aansluit⦠Ook de vorm van de band sluit aan op de kast. Even met de camera aan de slag geweest. Wat ik zei⦠'t is een lastig ding om op de foto te krijgen.
Wellicht een beetje Off-topic nuā¦
Wat meer van een afstandje ziet het er denk ik beter / passender uit:
niks off topic - bandjes matchen bij een horloge is juist een prachtige aanvulling op verzamelen op basis van wijzerplaatje, uurwerkje of de beleggingswaarde
Avondwissel: Alweer de Polerouter, zou het dan toch nog goed komen tussen ons?
Ik heb zelfs een rode lizard band voor haar besteldā¦sexy!
Kan wel een preventieve service gebruiken, maar loopt eigenlijk best goed.
Eveningswap naar de Remova,klokje voor de komende 2 dagen
Excuus, zat in de trein connectie viel weg.
Voor het eerst een hele dag om. Heerlijk licht en comfortabel.
Geen vintage maar wel Heritage 1951 Longines
Vind het een mooie klok!
Bedankt.
Nogmaals dank! Ik zal er een stukje (review) over schrijven, zodra ik tijd heb. Inclusief betere fotoās.
Yema met Valjoux 72:
Twijfel of ik deze moet houden of toch verkopen⦠Staat momenteel in de verkoop, maar blijft een leuke klok met de geblauwde wijzers.
Meanderende tussen de ouderen zie ik mijn eenvoudige Mido rustig stralen ā¦
Fijne vrijdag allemaal
Arly vandaag