🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Jawel maar ook heel schattig.

2 likes

Lijkt wel handgehamerd van een afstandje.

KIEKEBOE :grinning:

13 likes

Prachtige combinatie! Bandje is een 17mm open ended, right?

1 like

Niet open ended, maar wel 17mm en van beige-bruinig suède.

1 like

Zeer mooi materiaal, en knap met de stitch in het midden… past perfect bij 't klokje.

1 like

Hier deze gigantische (40mm) Landeron 48 militaire chrono…

13 likes

Beauty - en waarschijnlijk zit er ook wat in - in tegenstelling tot mijn lege exemplaar…

5 likes

welnee - wacht maar tot die keukenklokken aan de pols rage over is dan zit ik gebakken met mijn 25mm kastje :wink:

2 likes

Ik beweeg kennelijk te weinig voor de automaat van de Seiko 6138 - dan maar eens deze Orano Searover aan de tandjes voelen vandaag

7 likes

Vandaag op sjiek met Baume & Mercier

15 likes

Zonder glaasje en zonder uurwerk ? Dat komt dus ook voor. Ik heb het gouden kontje nog nooit open gehad. Het handopwindertje laat zich soepel opwinden en houdt keurig de tijd :smile:

5 likes

Mn favoriete klok maar krijgt niet de meeste polstijd omdat ik er zuinig op ben :innocent:

10 likes

nou ja komt ook voor…- heb ooit een restant Enicar onderdelen overgenomen op een beurs - kastjes, wijzerplaatjes enz Zaten wel hele leuke dingen bij maar niets compleets… soort mens erger je niet :wink:
En dit soort restanten is overal ter wereld te vinden, en denk ik de grootste geheime doos waar steeds opnieuw NOS horloges uit te voorschijn komen haha

NA vandaag,Omega Constellation :wink:

19 likes

Grote 0

16 likes

Ik wel :wink:

10 likes

De Duitse Mauthe van begin 60er jaren weer een keer.

8 likes

Echt waar ? O wat mooi :heart_eyes:

Is via een omweg bij jou gekomen ja. :slight_smile:

1 like