Nou dat logo van die Athos mag er toch ook best wezen anders?!?!?!
Omega Dynamic
Als ik google naar enicar sherpa (super) jet, of sherpa guide, zie ik zulke kasten vormen als jij hebt met bezels zonder die zwarte gekleurde vlakjes erin.
Ik zie die bezels met zwart gevulde vlakjes enkel bij kastvormen zoals je hier boven post inderdaad.
Vandaar dat ik het vermoeden heb, dat jouw samenstelling niet klopt. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Martijn, als je de Seiko wandklok met bim-bam écht aan de muur wilt zien dan zul je met een beter voorstel moeten komen…
heeft dacht ik met de kastgrootte te maken hebben Santa - maar ik kan me er best in vinden als men zegt dat er bij de groothandel in de zeventiger jaren naar believen is gerotzooid hoor…
Damn, erg gaaf. Wat is de diameter?
Leuke Citizen classic
mwa …
La Bella
.
Fijne woensdag allemaal
Moeilijk te fotograferen Citizen Cosmotron electronic 36000Bph sneltikker. Je schijnt er met wat moeite de tijd mee af te kunnen lezen
Dat ziet er goed uit zeg
Hier vandaag de Croisière op een oude BoR band:
Is de band niet te smal voor de lugs?
Veel te tikken vandaag maar of deze Citizen highbeater me de dag door gaat helpen? - denk het niet. Blijft toch te shiny voor me
Hij is 19mm dus past prima
10.68Z? Had me mijne ook topklokjes.
Nog niet helemaal zeker, sowieso 10.68z of 12.68z - prachtige uurwerkjes inderdaad, en na meer dan 70 jaar nog perfect werkend… kleine juweeltjes dit.
Moet dus nog wat onderzoek doen, zitten alvast cotes de geneve op, volgens mij ook gouden chatons en een bi-metallic balans.
Longines
Ik heb deze ook nog ergens liggen, mét origineel goudkleurig mesh bandje, extreem glimmend inderdaad.