🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Die van mij lijkt veel op jouw exemplaar.
Ligt nog bij de vakman om opnieuw leven ingeblazen te krijgen

Vandaag dit onverwacht leuke klokje opgehaald:

11 likes

Mooie! Origineel glas? Wel het juiste bandje zie ik :slight_smile:

Dank je, en volgens de verkoper inderdaad met het originele glas :thumbsup:

Klopt!

3 likes

Oh die van jou! Dan heeft @XXoF een super koop gedaan :slight_smile:

2 likes

Lekkere Tissot Cody! :slight_smile:

Heel mooi, bijna mint! Hoe draagt die kastvorm? Zat er ook over na te denken :slight_smile:

Defy’s zijn zeker cool! Ik heb er ook een gehad, en eigenlijk best spijt dat ik 'm weg heb gedaan. Het gave aan die horloges is ook dat het de ultieme toolwatches waren. Een uurwerk dat bovengemiddeld goed tegen schokken kan (werd ook mee geadverteerd om de pols van boksers), 300m waterdicht, mega dik glas en een robuuste kast.

Dit was de mijne…

7 likes

Dank je Jelle!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had hoe vet en comfortabel dit horloge eigenlijk is.

Jou ex is inderdaad ook een erg mooie!!!

Mocht ik er nog een vinden met een zwarte plaat en voor een schappelijke prijs dan denk ik dat ik die erbij koop :slight_smile:

1 like

Haha, ik denk dat ik er de marktprijs voor betaald heb maar het is inderdaad wel heel erg veel “waar voor je geld” :thumbsup:

2 likes

Vandaag iets glimmends.

6 likes

Tot vanmiddag laat mijn gemodde HMT-jes (door Martin @AstonMartin ) binnenkomen, deze 54 jarige… :slight_smile:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

5 likes

Volgens mij zijn de zwarte dials van deze kastreferentie het meest zeldzaam, dus bij een schappelijke prijs houd ik me ook aanbevolen :wink:
Soms lijken de verkleurde bruine/kaki dials op de foto zeer donker, maar dit zijn dan beslist niet de zwarte (makkelijk te zien aan de indexen). Dus @mooieklokjes; ik heb spijt dat ik niet goed heb opgelet toen je deze verkocht :cry:

1 like

Dank je Jelle, draagt bijzonder comfortabel (wellicht ook door kast/tropic combinatie) en voelt veel lichter dan vele andere 40mm+ vintage duikers om de pols.

1 like

Favre leuba net terug van een service :wink:

20 likes

^^das wel een verdomd geinig ding. Onderschat merk. Wel opmerkelijk: diver naam maar geen diver en day date.

2 likes

Hmmm, met zo’n donkere plaat lust ik m ook wel…

2 likes

fraaie highbeater - te ingetogen misschien voor de ‘snelle’ horloge liefhebbers, maar subtiel onderscheidend met die rode accenten

1 like

:wink: - Misschien ‘marktprijs’, maar zoek er vooral nog eentje met recente service en nette GF ladder voor hetzelfde geld. Tip je me vervolgens even?

4 likes