Niet doen. Dit horloge heeft een prachtig verleden
Ja dat klopt wel, maar wat moet ik anders opofferen? Die Caribbean? Denk niet dat ik daar al mentaal tot toe in staat ben…
Sinds gisteren deze weer
Ook vandaag weer de PR 516.
Nieuw bandje binnengekregen
En de andere nieuwe…
Heb je maar 2 klokjes dan? Daar geloof ik helemaal niks van Of was het een excuus om de Jenny te laten zien? Misschien de Snow Star eruit? Stuur me maar een berichtje hoor.
Beide mooie klokjes
Allebei erg anders, daarom zou ik ze houden. En anders melvin n berichtje sturen. En dan mij
Vandaag een klokje met een hoge emotionele waarde. Een Kama die mijn poolse opa in 1953 heeft gekocht. Mijn opa heb ik nooit gekend, maar zijn klokje draag ik met trots, en plezier. Niet in de laatste plaats omdat het gewoon verbazingwekkend precies tikt.
Prachtig man, zo’n historie bij de klok. En al zo lang in de familie! Waardevol.
Haha die Snow Star gaat er never uit
Huh, Jenny??
Tuurlijk, dat heb ik al zooooveel mensen horen en zien beweren. Totdat er flappen op tafel komen…
Tsja, ligt er natuurlijk aan wat voor hoeveel flappen
O het is een Philip Watch, neem me niet kwalijk
Excuses aanvaard
ach kom op man, gooi hem in de verkoop
Vintage? Gisteren binnen gekregen van BG_ . In schitterende staat zijnde Shturmanski. Vraag me af of die nog net van 91 is of er voor. Binnenkort achterdeksel er eens af.
Prettige dag iedereen
Vandaag dit heerlijk bijna NOS Monnin duikertje, technisch (en optisch, behalve de merknaam) 100% identiek aan de laatste iteratie van de eerste French made (dus pré Zwitserse) Heuer 844s… Zoals jullie wel weten is de 844 de ‘grandaddy’ van de Heuer duikers
De Caravelle nog.
Eloga Cushion model met Felsa 465.