Wat jullie er allemaal van vinden, vind ik niet zo relevant Laat me met rust haha
Er horen 4 mm diameter pushers in, deze zijn 5 mm diameter. Het probleem is het “drive-in” gedeelte wat je dus in de kast moet persen. Die zijn 2.6 mm diameter en met die diameter zijn er alleen 5 mm diameter pushers verkrijgbaar.
Ik vermoedde al zoiets.
Ben toevallig net zelf bezig met het vervangen van de pushers van mijn Tissot Lemania en je hebt niet alles te kiezen. Ik kon gelukkig wel de juiste diameter vinden, alleen zijn ze een fractie langer dan de originele. De oude opnieuw gebruiken was bij mij ook geen optie.
Maar het went snel denk ik.
Veel plezier met de klok!
Vanmorgen terug ontvangen na enkele maanden weg te zijn voor herstel… Werkt nu naar behoren!
Ziet er nog strak uit met een mooie plaat. Landeron 148?
Als ik me niet vergis landeron 48
Grote Sicura vandaag
Pontiac chrono met Venus 170 uurwerk. Opgekalefaterd en weer klaar voor jaren trouwe dienst aan de pols.
Speedy tuesday he
Verd*mme zeg die spat van het scherm af.
Esperanto met draaibare binnen bezel
Alvast voor morgen een nieuw batterijtje er in gedaan
Tof man
Oh, wat mis ik de mijne…
Staat érg hoog op mn verlanglijstje (om niet te zeggen helemaal bovenaan) - maar ik wil er ééntje met originle bullet of coffin band, of een space mesh natuurlijk.
Gaaf, en die tekst erop!
Heeft die naam iets van doen met de wereld taal Esperanto? (die nooit een succes werd)
Ook bij een pak staat deze z’n mannetje…
Foto van gister maar vandaag deze weer:
Esperanto is een taal die vooral door dode mensen wordt gesproken!