Toch maar weer de Datzward vandaag
werkelijk prachtig!!!
Proost
Plaatje van gisteren, maar dat mag de pret niet drukken aangezien ik vandaag ook mn 6309 draag. Goh wat ben ik blij met deze klok. Sinds ik hem heb nauwelijks van de pols geweest
Leer, mesh, NATO, alles kan. Wellicht over een tijdje een BOR van Seikoboy nemen maar ik denk dat zo’n nieuwe band wat detoneert met deze gedragen klok.
Fantastisch horloge!
Mooi marc
Werkelijk waar een top stuk! Geniet met volle teugen
Seiko vandaag, na een week met voornamelijk Russische horloges.
En binnen!
Moet wel even een nieuwe batterij hebben denk ik, uurwerk doet beetje raar haha. Realiseer me zo wel hoe vreselijk weinig verstand ik van quartz heb. De secondewijzer stopt om de haverklap, doet dan een paar stapjes terug, en gaat daarna weer een klein stukje verder. Eigenaardig.
Mooi merk
@JTrapman, dit ff lezen, is een erg leuk uurwerk
http://www.crazywatches.pl/bulova-242-quartz-1977
Met een beetje mazzel heb je genoeg aan een nieuwe batterij, anders moet het ding uitelkaar, schoonmaken, nieuwe olie.
Bedankt voor de link! Nieuwe batterij zou mooi zijn, maar uit elkaar en schoonmaken is ook geen probleem, vind ik hem wel waard!
Wat zeggen jullie? Random juwelier/horlogezaak laten regelen, of even naar bijv. een AWCO of iets soortgelijks?
Pas op dat je hem niet naar een horlogemaker brengt die denkt dat het “maar een quartz” is. Als het inderdaad de ouwe olie is, dan is het eigenlijk een mechanisch probleem, moet elke horlogemaker kunnen. Ik knutsel ook wel es wat maar ik heb eigenlijk geen tijd en al wat andere klussen
Tissot PR 516 2 register chrono (op Di-Modell rallye bandje)
Goud op staal Seiko Grand Quartz voor zondag
Mijn laatste aanwinst vandaag natuurlijk …
Fijne zondag allemaal
Hier vandaag de Desotos Chronogate
Lator duiker
Dit zomerklokje mee naar 't park…
Tissot Actualis (nieuwe aanwinst):
Mijn weekend kan niet beter, zo