🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Toch maar weer de Datzward vandaag

10 likes

werkelijk prachtig!!!

Proost :+1:

13 likes

Plaatje van gisteren, maar dat mag de pret niet drukken aangezien ik vandaag ook mn 6309 draag. Goh wat ben ik blij met deze klok. Sinds ik hem heb nauwelijks van de pols geweest :grin:

Leer, mesh, NATO, alles kan. Wellicht over een tijdje een BOR van Seikoboy nemen maar ik denk dat zo’n nieuwe band wat detoneert met deze gedragen klok.

5 likes

Fantastisch horloge!

1 like

Mooi marc

1 like

Werkelijk waar een top stuk! Geniet met volle teugen

2 likes

Seiko vandaag, na een week met voornamelijk Russische horloges.

3 likes

En binnen! :smile:

Moet wel even een nieuwe batterij hebben denk ik, uurwerk doet beetje raar haha. Realiseer me zo wel hoe vreselijk weinig verstand ik van quartz heb. De secondewijzer stopt om de haverklap, doet dan een paar stapjes terug, en gaat daarna weer een klein stukje verder. Eigenaardig.

10 likes

Mooi merk :heart_eyes:

1 like

@JTrapman, dit ff lezen, is een erg leuk uurwerk
http://www.crazywatches.pl/bulova-242-quartz-1977

Met een beetje mazzel heb je genoeg aan een nieuwe batterij, anders moet het ding uitelkaar, schoonmaken, nieuwe olie.

1 like

Bedankt voor de link! Nieuwe batterij zou mooi zijn, maar uit elkaar en schoonmaken is ook geen probleem, vind ik hem wel waard!

Wat zeggen jullie? Random juwelier/horlogezaak laten regelen, of even naar bijv. een AWCO of iets soortgelijks?

Pas op dat je hem niet naar een horlogemaker brengt die denkt dat het “maar een quartz” is. Als het inderdaad de ouwe olie is, dan is het eigenlijk een mechanisch probleem, moet elke horlogemaker kunnen. Ik knutsel ook wel es wat maar ik heb eigenlijk geen tijd en al wat andere klussen :smile:

Tissot PR 516 2 register chrono (op Di-Modell rallye bandje)

10 likes

Goud op staal Seiko Grand Quartz voor zondag :slight_smile:

6 likes

Mijn laatste aanwinst vandaag natuurlijk … :slight_smile:

Fijne zondag allemaal :slight_smile:

7 likes

Hier vandaag de Desotos Chronogate :thumbsup:

17 likes

Lator duiker :wink:

18 likes

Dit zomerklokje mee naar 't park…

7 likes