🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Ik heb meer horloges dan platen! :joy::flushed:

1 like

Haha en nu is de vraag ; Hoeveel platen heb je ?

1 like

Ik heb een dozijn platen: Led Zeppelin I, Black Sabbath Paranoid, Volume IV, Deep Purple In Rock, Beegees Greatest Hits :joy: onder andere.

1 like

Hahaha wat Nice ! Heftige horloge verzameling wel dan!! Maar wel een droom. En goede smaak, die platen heb ik ook. En stiekem is de beegees greatest hits mijn favoriete :joy:

1 like

Mag ik je muzieksmaak bij deze complimenteren? :wink::blush:

1 like

Welkom Donna, ander forum? Wel nee, elke vrijdag is het plaatjesdag op HF en sommigen nemen dat wel erg letterlijk (hoeft niet, mag wel):

https://www.horlogeforum.nl/t/vrijdag-9-februari-2018-plaatjes/140864?u=harpoen

4 likes

dank je, maar valt mee hoor. :wink: Vandaag AVL, Beurs Object, Designplein, en de open ateliers van designers @ Keileweg 2, + open ateliers @ Borgerstraat. Ben je zelf ook nog ergens geweest @Klokkengek??
Er is zelfs nog een filminstallatie met een aardige vintage Rolex als object te zien @ Art Rotterdam… Minder dan een paar jaren geleden een hele wand vol met klokonderdelen en wijzerplaatjes - maar toch :slight_smile:


1 like

Plaatje!!

Prachtig horloge. Niet te koop toevallig? :slight_smile:

Als die goed in je verzameling past en je draagt hem ook nog eens graag dan zijn redelijke proporties geen steekhoudend argument. Toch??? :innocent:
Sterkte met je herstel overigens!

Mijn laatste NA om de pols vanavond.

8 likes

Heel leuk klokje! :+1:

1 like

Dat gaat helemaal de spuigaten uitlopen met al die Japanners van @Slin - Dan past alleen nog militair vertoon om het evenwicht te behouden :sunglasses:

10 likes

Zeker!! Kwam hem tegen bij de kringloop voor 3,50…
Kon ik niet laten liggen.

Ook redelijk formaat een 40mm incl kroon

1 like

Hallo Donna,

Ook namens mij van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld… van Nederland! :sunglasses:

Ik heb je al in actie gezien in een ander topic en ik vind het heel erg leuk dat je de gelederen hier bent komen versterken. :relieved: Er zijn helaas veel te weinig dames op het Horlogeforum actief, dus ook in die zin zijn jouw bijdragen wat mij betreft van harte welkom.

Mooie Cartier Vermeil! (goldplate op sterling silver) Zeer chique! :ok_hand:

Heel veel plezier op het forum en laat je niet op de kop zitten door die enkele ‘betweters’ hier! :wink::smiley:

8 likes

Dankuwel !! Zeer lief van u. Inderdaad die betweters zijn erg irritant, maar ik lach ze eigenlijk wel uit. Hoop inderdaad als vrouw ook leuk te kunnen bijdragen aan het HF :slight_smile: Dankje, ben er ook erg blij mee. Inderdaad 925, gold plated. Ik schat 80-90e jaren. Voor mijn verjaardag gekregen vorig jaar!

8 likes

interessant werkje heb het even op ranfft bekeken :fox_face:

Nee, niet te koop :slight_smile:

Citizen lcd uit 1974.

8 likes

???:confounded:

2 likes