šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Medaillewinnaar dit weekend! Van dat soort gave klokken zou je haast gaan verzamelen :innocent:

2 likes

Mooi memorylane plaatje - en dat tuinslangenleren bandje maakt het helemaal af :blush:

1 like

De oude Tissot mocht ook mee in de antieke bus - gaan allebei nog altijd als de brandweer!

13 likes

Het hoogtepunt was toch wel de sluiting. Zelden iets gezien dat zo flimsy was :joy:.

1 like

Dit blijft toch wel echt zoā€™n mooi klokje. :heart_eyes: Die dial, die klopt gewoon 100%!

2 likes

Dat kan ik me voorstellen haha. Maar wat dacht je dan van deze elegante oplossing?

10 likes

Dank je wel! Ik heb 'm nu anderhalve week in bezit en heb dagelijks wel een moment dat ik ā€˜wauwā€™ denk en voel

2 likes

Okee, baas boven baas :grin::+1:.

1 like

Evening shot.

10 likes

Omega uit de doos gevist,deze zal mij vandaag vergezellen

16 likes

Remova duromaatje uit de jaren 40 met 22 jewels!

12 likes

Zo na een drukke week eindelijk weer eens tijd voor de daily beater

13 likes

Ouwe seiko quartz uit 1972

12 likes

17 likes

23 likes

Vandaag eens een wat mooier bandje om deze klassieke chrono. Loopt mooi en goed op tijd. Zelfs de lume heeft er nog een beetje zin in. Deze mag, zo denk ik thans, nog even in de (uitpuilende) doos blijven. Wel wat meer draagtijd geven zoā€™n mooi horloge.

22 likes

Mijn NA en een instant favoriet; Eterna Kontiki 20 met schroefkroon, ongepolijste scherpe lijnen, gegraveerd glaasje, originele gay freres ā€˜brickā€™ bracelet, en achterop een perfect bewaarde medaillonā€¦ heerlijkā€¦

24 likes

Damn, je weet hem weer wel uit te zoeken! Geweldig horloge!

1 like

Ik ga zelfs het glas niet polijstenā€¦ 100% origineel, recht uit de sixtiesā€¦ en nu dĆ© dresser in mn collectie.

Enkel de pushpins vervangen, schoongemaakt, en de band door de ultrasoon gehaald.

Haha! Dat is me nog eens een bewonderenswaardig gevalletje purisme. Zelf zou ik het glaasje wel heel licht aanpakken, juist omdat hij verder nog zo onaangeroerd is. Met een gaaf glaasje springt die wijzerplaat er nog beter uit denk ik!

Maar het is niet mijn horloge uiteraard :wink: veel draagplezier!

1 like