🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

18 likes

17 likes

Gelogeerd bij mijn Oom Harry @Klokkengek en een nieuwe aanwinst toegevoegd aan mijn collectie! Commodoor Divers Jaren 70 Vintage

Fijn weekend! :+1:

22 likes

19 likes

Dit weekend neef Robin @RTM94 te logeren, die mij gelijk een horloge heeft afgetroggeld…:joy:

Nu even samen op de foto. :blush:

PS: uiteraard is de Tudor geen vintage, maar ik weet niet hoe ik hem van mijn pols af moet poetsen. :wink: :joy:

Fijn weekend gewenst! :+1:

17 likes

Wat ontzettend tof! Doe mij ook zo’n oom :grin:.

2 likes

18 likes

Dat shirt, bedoel je? :wink:

Crosspost met “wat dragen we vandaag” (andere foto)

15 likes

Ai Ai ook al besmet met het virus vigilia finita vindemia :triumph: héél gevaarlijk op jonge leeftijd

1 like

Supertof zeg :ok_hand:

Fijn weekend Harry :+1:

1 like

Inderdaad want ooit nog bij de V&D gescoord…

1 like

Vandaag deze Luch ontvangen en super blij mee!

16 likes

Dank je wel David! Fijn weekend! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Ik ben geen fan van Omega, maar hier kan ik wel aan wennen :slight_smile:

21 likes

29 likes

Heeeeel erg mooi!

550a22c46c79bd5be4ecb403d79baf767d36e56a_1_375x500

Vandaag nog even om de pols… Tot ie opgepikt wordt uit het blauwe deel😇

15 likes

Vanmorgen naar een vintage beurs geweest en zowaar nog iets gevonden ook nog. Onder andere dit 70s horloge. Hij liep wel, maar de wijzers liepen niet mee en dat betekent dat bij deze het hele uurwerkje uit elkaar moest. Dus dan ben je een middag bezig, maar…het is gelukt. Het uurwerk loopt weer als nieuw. Uiteraard ben ik weer eens vergeten om een foto te maken van voordat ik er aan begon maar geloof me dat ie er zo niet uit zag. Ik kon niet eens het merk lezen op de wijzerplaat, zoveel krassen zaten er op het glas. Ik heb dit geschuurd (het is plexiglas ) en daarna gepolijst. De kast was erg vuil en de bezel was niet eens meer te verdraaien door de vuiligheid. Toch een middag hobbyen en dat voor 4 euro.
Het bandje is met een prijs van 5 euro zelfs nog iets duurder.

14 likes

Een originele Shturmanskie 17 type-2 (17 juwelen met hack) zoals Juri Gagarin om heeft gehad tijdens zijn tripje buiten de dampkring. Mag na jaren het nest verlaten…

12 likes