🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Verder is de waarde natuurlijk ook gestegen van €1000 naar €3500 dus ja…

1920s

10 likes

Ik denk dat je de tropical dial frenzy gemist hebt Denny :slight_smile:

Hoe dan ook, is jouw horloge.

Ik had grof geld over gehad voor de before, inclusief beschadigde bezel, ongepolijste kast, en verweerde dial. De after zou ik niet eens in mijn verzameling willen :slight_smile:

6 likes

Dit is natuurlijk niet iets dat ik sne doe, ik heb genoeg verweerde horloges in de kast maar in dit geval vond ik wijzerplaat net een beetje te slecht net als de printnaam die afgebrokkeld was. Ik ben er erg blij mee nu het toch origineel is gebleven :hugs:

3 likes

Ieder zijn meug maar als jij het mooi vindt…
Hopelijk heb je de oude plaat wel terug gevraagd?

Dat mag je hopen en kun je pas zeggen als je dat bedrag na verkoop in je handjes hebt :wink:

Overigens wens ik je veel draagplezier hoor!

3 likes

Prachtig!
Al zou ik zelf wellicht een donkerbruine struis of lizard op de UG doen.

1 like

19 likes

15 likes

Wat een beauty! Is dit een van de latere referenties van de cadette?

Zo is dat :wink:

16 likes

Als jij er blij mee bent, top!

Zelf vind ik de verweerde mooi en imho is een horloge maar één keer origineel en zijn de parts hooguit correct.

3 likes

Same here, maar goed als jij er blij mee bent, daar gaat het om toch?

Vind het nieuwe resultaat overigens ook een plaatje hoor :ok_hand:t2:

1 like

Daar heb je gelijk mee Frans maar er is afgelopen week een deep diver verkocht op eBay voor €2000 waarvan de originele wijzerplaat opnieuw gedaan is en geen orginele secondewijzer net als de caseback die niet origineel is:

En zo zag de wijzerplaat er eerst uit:

image

Die van mij is natuurlijk origineel…

4 likes

Bedankt!

De reden dat ik een nos wijzerplaat kreeg, was omdat ze de redail hadden verpest. Dus nee, die heb ik niet meer

2 likes

Grappig dat je dat zegt. Ik ben eerder vandaag op pad geweest omdat ik zelf ook niet geheel tevreden ben over de band van de UG. Kom er vooralsnog echter niet uit wat ik het beste vind passen.

1 like

Thanks! Klopt als een bus, de onderdelen zijn correct :+1:

Dan heb je daar heel veel geluk mee gehad dat ze hem verpest hebben haha

1 like

Het betreft een ref. 1155 nr 1227736. Ik ben er erg blij mee. Mijn vader had het het horloge rond 1968 gekocht. Nadat het defect was geraakt, heeft het nog jaren in een laatje gelegen. Na een aantal jaren zeuren heb ik het over kunnen nemen en laten repareren. Nu werkt het weer perfect.

1 like

Heel gaaf. Heb de Top Time al een tijdje op het oog maar deze ga ik ook in de gaten houden!