šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Bjoetie deze DS-2

1 like

mmmhh Jaloers op jouw De Ville Jurtz - mijn exemplaar met dezelfde mooie watergolfjes wil niet echt meer met de tijd mee :disappointed_relieved:

8 likes

Zonde! Wil je mijne overnemen? Mag wel :wink:

1 like

Terug van een verdiende service; deze Roamer 606 electronic op de (zeldzame) Gay FrĆØres speciaalband die voorkomt op verschillende oude advertenties (waaronder deze oude lichtbak).

11 likes

Trouwens het uurwerk wat er inzit is ontzettend speciaal, 15 jewels! Voor een niet-chronograaf quartz! Maar wel gevoelig hoor, als hij kapot is, is hij in veel gevallen niet meer te redden.

Tja stenen heefttie te over maar voorlopig weer terug naar de sloopafdeling er mee - jammerrrr

4 likes

Zonde inderdaad, erg jammer.

20 likes

Dankjewel! :slightly_smiling_face: En dan te bedenken dat ik die gewoon 20 jaar ergens in de la (horlogedoos) had liggenā€¦ Echt een heel leuk horloge! :smiley:

2 likes

Dat zijn eigenlijk de mooiste NAā€™s. toch??? :innocent::wink:

2 likes

Precies wat @domega zegt, de mooiste NAā€™s.

Zoiets heeft bij mij de horlogegekte verder getriggerd toen ik mij weer ging interesseren voor horlogesā€¦

Na diverse horloges verder dacht ik aan mijn oudere horloges die ik had gehad en toen deze gevonden ergens in een laatje na 20 jaar en gelijk lopen dat gekke ding :blush: ( en ja Domega dat is niks voor jou maar goudkleurig was toen ā€˜Inā€™ :+1::grin: )

Daarna zo blij met deze ā€˜oudeā€™ vondst dat ik ging zoeken en toen kwam ik andere kleuren van dit model tegenā€¦en deze toen aangeschaft :ok_hand::blush:

Hele leuke vondst Harry :ok_hand::star_struck: ā€¦Veel plezier ermee :+1::hugs:
.

8 likes

9 likes

Crosspost. De NA, fotoā€™s zijn van vanmorgen. 36 mm is waarschijnlijk de best mogelijke maat voor mijn polsen! :blush:

15 likes

Tudor ā€˜84

21 likes

Code rood vandaag


Vandaag weer een van mijn eerste horloges en een vintage transistorradio naar nieuwe eigenaars. Dus maar een vrolijke duiker aan om te compenseren

12 likes

CODOSA Exrta Large 1950s

8 likes

De speelse Elvia plongeur.

11 likes

Hoi Nils,

Dank voor je reactie en leuk dat jij een soortgelijke ervaring hebt. Gaaf trouwens, die vier duikers! :ok_hand::slightly_smiling_face: Zo eentje met witte plaat zou ik er ook wel bij willen hebbenā€¦

2 likes

Die witte staat nog wel ergens op ebay volgens mijā€¦maar weet niet of die in goede staat isā€¦ :+1::slightly_smiling_face:

Ik ga eens kijken! :smiley: Mijn likes zijn op, dus dan maar even zo: :+1::+1::+1:

3 likes