🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Fijn dat je trots bent op je religie, maar wat heeft het met mijn post te maken?

1 like

Beste @Jurtz,

Dit is ongepast. Zou je dit willen weghalen. Dit is ook in strijd met de ‘gemeenschapsrichtlijnen van het forum’.

Dat is absoluut niet mijn religie, verre van.

Knappe plaat is dat ,zwarte geweest ? :ok_hand:

Nee hoor, donkergrijs + zwart, met gilt en witte bedrukking. Veel kleurtjes door mekaar.

1 like

edit te belerend, geen zin in op mijn vrije maandag :yum:

1 like

Wat vind je hier aanstootgevend aan? En weet je welk symbool dit is?

2 likes

“Seksueel geladen content, seksuele toespelingen, discussies over politiek of over religie.” Geen overtreding dus.

Ik vind dat Saudi-Arabië in essentie IS op een veel grotere schaal is. Derhalve zou ik me schamen een horloge te dragen dat speciaal voor dat land gemaakt is.

2 likes

Discussies over politiek zijn niet toegestaan volgens de richtlijnen, dus ik ga hier niet op in.

Mja dit wordt er allemaal niet beter op. Kunnen we deze zinloze discussie niet gewoon stoppen? Niet heel zinvol om te reageren @Jurtz als je niet weet wat voor horloge dit is

1 like

Maar je bent de discussie zelf gestart toch :stuck_out_tongue:

Ik ben geen discussie gestart, dat probeert u nu op te starten.

Hilarisch.

In die twee, totaal irrelevante, woorden? Wat weet je eigenlijk van dit horloge?

Bingo.

xA2CUX2

Daniël, dat heb ik zojuist uitgelegd, ik ken dit horloge, anders zou ik niet reageren.

Dat je het niet met me eens bent is prima, maar op de man spelen is verboden volgens de richtlijnen/regels.

“Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.”

Ik suggereer dat we teruggaan naar de inhoud.

2 likes

Nog wat voorbeelden van “foute” horloges:

2CC25AAF-18A2-4EEB-9D82-99E6ACDDA433

rolex-day-date-yellow-gold-saudi-arabia-18238-ad568d9aa1c360a

/OffTopic

Evenzo! :ok_hand:t4:

1 like