🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Zit er een filter over je laatste paar foto’s? :wink:

Geen filter :slight_smile:

Hoezo?

De wijzerplaten komen zo ‘korrelig’ over, maar dat kan ook toeval zijn hoor. Of resolutie. Gewoon nieuwschierigheid :+1:

Ligt bij deze specifieke foto ook wat aan de gepatineerde sunburst reliëf dial van de FD, speciaal effect om te zien :slight_smile:

Nou, dit ligt niet aan een gepatineerde sunburst, dit is gewoon een blurry foto: :innocent:

STnbjDL

Overigens inderdaad een zeer fraaie kastvorm die Marvin. :+1:

Zo, een vintage mee in IJsland.
Jij bent zeker niet bang :wink:
Ik gok dat je niet aan het kamperen bent :grin:
Veel plezier nog daar, fantastisch land! :+1:

17

4 likes

Klopt, had mijn Squale 1521 net voor mijn vakantie verkocht, dus geen moderne horloges meer in de collectie :slight_smile:

Achja, horloges zijn om te gebruiken. Heeft het al 60 jaar overleefd dus zou deze vakantie ook wel lukken. :+1:

En niet kamperen gelukkig. Is hier heel koud haha.

3 likes

PONTIAC 1940’ ugly but work :smirk: bike 1931

12 likes

Tollet in de zon :slight_smile:

16 likes

Crosspost. Vandaag mijn nieuwe aanwinst uit mijn geboortejaar, een Seiko 7546-8070 uit 1977.

11 likes

Halsoverkop verliefd op deze oversize volstalen 1943 Eterna met cal. 1020S. Heerlijk gepatineerde duotone wijzerplaatje. Per direct een blijver in de verzameling. #verliefd

18 likes

Mooi zeg!
Stainless?

1 like

Nope. :joy: Zie de roest op de bezel. Maar ik vind dat hem dat karakter geeft. :slight_smile:

9 likes

Vandaag mijn leuke Movado handwinder uit- naar ik inschat- de jaren '50. Mooi 15 steens inhouse uurwerkje dat prima functioneert, ondanks het feit dat hij al zeker 20 jaar geen servicebeurt heeft gehad. :slightly_smiling_face:

Fijne dag gewenst! :+1:

12 likes

22 likes

8 likes

11 likes

Vette like - Eterna is top, zul je merken. Bejaarde van 75 jaar maar gewoon lopen als een teenager! :wink:

1 like

Benieuwd wat jullie hiervan vinden. Wekkerfunctie werkt feilloos.

9 likes