šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

ik dacht evenā€¦ die ken ik https://www.ebay.nl/itm/vintage-Heuer-Autavia-2446-Rindt/162993607854?hash=item25f32d14ae:g:McsAAOSwnVZazjVN maar deze is nog ietsjes ouder

Avondwissel, vanmiddag opgehaald bij @Floris155 na grondige servicebeurtā€¦ :heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Altijd leuk die (Pontiac) hoekige kastjes - ik doe net als @Omega_73 natuurlijk even mee. Kon zo snel niet kiezen tussen mijn Pontiac of een Lanco klassieker, dus uit het archief mijn Silvana even opgesnord. Rechthoekige kastjes waren jarenlang een zwakke plek van me als ik op jacht was :face_with_monocle:

9 likes

Prachtig! Was dit nou ook de gene met het bijzondere uurwerk?

1 like

Er bestaan uiteraard meer bijzondere uurwerken, maar dit was wel een beetje grail materiaal voor mij, Tissot cal 33.3, oftewel een Lemania 15TL.:stuck_out_tongue:

1 like

Vandaag de hele dag een ouwe Sicura duikerd op links, alleen met balkhout laden & lossen ging zijn hartje ietsje sneller tikken, normaal natuurlijk als vintage arbeidershorloge :wink:

14 likes

Ook een mooie! Geven mij een erg nostalgisch gevoel. :ok_hand:

2 likes

Favre Leuba chrono

17 likes

Ze zullen ongeveer even oud zijn maar de Rindt op eBay heeft geen Abercrombie & Fitch op de wijzerplaat staan.

Er zijn wereldwijd slechts 2 A&F Rindt Heuers bekend. Een ligt bij een verzamelaar in Londen en de andere heb ik :slight_smile:

Nostalgie is gewoon ook een prettige impuls. Vandaag nog ergens een oud Philips pickupje laten staan, omdat het wat mankeerde maar het knaagt nog steedsā€¦Deze hele oude Lip wordt vanwege nostalgie weer als retro geleverd - ongeveer - dus dat zegt genoeg denk ik?!!

8 likes

Ken dat. Vandaag dagje uit in Utrecht gedaan. Heb de neiging alle vintage platenzaken in te lopen. Oude Sony stereo toren uit 1980 gelukkig bewaard. :blush:

1 like

Heel bekendā€¦:face_with_monocle: een leuke vondst van koninginnedag

2 likes

Past heel goed bij onze 4 kante horloges ook kwa tijdsperiode.:+1:

1 like

zit er toch sterk aan te denken om deze uit het blauwe gedeelte te halen en zelf te houden :slight_smile:

11 likes

Ik ben voor :smile:

1 like

Gisteren een automaat, vandaag mijn handopwinder van Sicura. Deze doet me altijd het meest aan Breitling denken, niet vanwege de verzamelhandelaren die steeds op die relatie speculeren maar vanwege de seventies bracelet met een soort omgekeerde breitling blingbling :smiling_imp:

8 likes

Weer de omega!

17 likes

Gefeliciteerd met deze gave NA - kleine suggestie: zet hem eens lekker in de zon dan springen die mooie details er nog beter uit!

1 like

Nog een dagje deze natuurlijkā€¦

13 likes

ach wat - gun hem de hele week!

1 like