🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Sorry M maar die Favre Leuba heeft eerder in 2017 al een bijpassende pols gevonden :slight_smile:, net als de zeven anderen - dit jaar is mijn doos met oude troep aanzienlijk lichter geworden

1 like

Ook op de laatste dag van het jaar …de Tudor!

17 likes

Gelukkig zijn er genoeg anderen die oude meuk wel kunnen waarderen hier :smiley:

Goe geprobeerd :smiley_cat: ge moet de zwarte doos eens fotograferen :joy_cat: en zonder drank :smirk_cat:
Prettig jaareinde

1 like

16 likes

Deze om;

8 likes

9 likes

15 likes

10 likes

Rustig en klassiek het jaar begonnen.

9 likes

Heel gaaf!

1 like

Eerste post is voor de oudste horloge in huis Junghans carriage clock 1900’s , die zie je dit jaar dus niet meer terug :smirk_cat:

3 likes

17 likes

Like maar dan zonder die perlon. Ik kan maar niet aan dat spul wennen :confounded:

Perlon is prima, en zeer vintage (en wordt nog steeds verkocht). Mooie match :+1:
Smaken verschillen :relieved:

2 likes

Perlon doet mij toch altijd denken aan bandjes van de HEMA uit de jaren 80 :flushed:

Anyway zou ik hier eerder voor een tropical kiezen maar idd smaken verschillen…

1 like

Een tropical wat? Leer?

Leer en de tropen is geen goede combinatie :wink:

Een (oude) diver op leer moet kunnen maar ik doelde op dit:

1 like

Dat is een Tropic basket weave (kopie). Heb ik (de originele vintage, 20 mm (nu onbetaalbaar), nog wel liggen. Zal bij gelegenheid wel eens een foto maken.

2 likes

Orgineel is mooi maar bij gesprek aan heb ik persoonlijk geen enkel probleem met een vervangende band (banden leven nu eenmaal minder lang dan een horloge, als het goed is :wink: )

1 like