🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Smaken verschillen. Gelukkig maar. Deze vind ik niet zo mooi. Ik twijfel tussen zwarte racing en bruine racing.

1 like

Vandaag binnengekomen, deze Omega F300. Zoemt prettig en loopt op de seconde gelijk (voor zover ik nu kan beoordelen natuurlijk). Gekocht via Catawiki vorige week.

13 likes

Donkerbruine racing kan prima. Als je wil opvallen kan je gaan voor een witte band of een band met witte stiksels (vanwege de witte subdials). Overigens een heerlijk horloge

Nog even iets anders dan :slight_smile:

10 likes

Smaken verschillen echt dus :joy::+1:t3: Maar heel lelijk is het ook niet. Maar niet voor mij.

1 like

Ok ok, ik geef het op :slight_smile:

Heerlijk klokje :ok_hand:

:grin:

Vete Vulcain! :slight_smile: , te donker v foto nu, CYMA navystar cymaflex op dikke fossil vliegeniers armband om e pols :slight_smile:

1 like

NICE!!! nog iemand met n cymaflex :wink:

Dan maar alle ideeën besteld :thinking::

Niks doen vandaag, fijn touristje aan de pols

14 likes

Natuurlijk :wink:


10 likes

12 likes

Mix n Match? :slight_smile:

indd. van Tavannes ,oude liefde roest nooit…

7 likes

Mee eens :wink:

Jouw Cyma is wat jonger volgens mij, die ik laat zien is uit de jaren '40 toen de shock-absorber nog triplex heette. Ik vermoed door de samenwerking met Tavannes, later zijn deze bedrijven volgens mij gefuseerd en misschien dat het daarom cymaflex werd maar zeker weten doe ik dat niet, er is maar weinig te vinden op het www…

1 like

Dat vermoeden had ik al , :slight_smile: deze is indd. van 1959? als het web het goed heeft…

1 like

8 likes

1969

12 likes