🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

20 likes

15 likes

De keuze was gemakkelijk vandaag

15 likes

Op deze dag, een week geleden, droeg ik dit horloge. Het was een prachtige vakantie :slight_smile:

22 likes

Met zo’n klok wordt elke dag toch een prachtige vakantie. Iedereen (mezelf incluis hmmm) laat de mooiste klokjes thuis en dat scheelt toch in ieder geval een fantastisch topic :thinking::disappointed_relieved:

Dat deed ik ook altijd uit voorzichtigheid… maar merk dat ik het toch wel leuk vind om een mooi horloge op vakantie om te hebben.

Ga je op een dag zwemmen/klimmen/gek doen dan laat je hem die dag in de auto/hotelkamer maar voor de rest gaat hij om. Elke vakantie dacht ik weer Hmm had toch wel een mooi horloge om kunnen doen.

1 like

Had jij niet ook zo’n mooie vroege Seiko Martijn?

1 like

Hear hear!!

Ja, een nu goedlopende 0624. (Twee zelfs!) Maar de hele bijzondere alleen voor de binnenlandse markt helaas niet, ben je een hoop geld voor kwijt.

1 like

NA en na het verwisselen van de band, meteen om natuurlijk. Blij mee!!!

19 likes

''Daily Beater" ik zou er verdomd zuinig op zijn :slight_smile:

1 like

ik draag hem natuurlijk niet als ik een boom ga omzagen :smiley: maar voor gewone dagen draag ik hem toch wel 40% van de tijd! ze zijn uiteindelijk gemaakt om gedragen te worden, niet waar? :smiley:

1 like

18 likes

Vandaag m’n oude stowaatje weer eens om de pols,gewoon omdat ik hem nog steeds mooi vind met de ivoren wijzerplaat

17 likes

Voor mij vandaag weer leder aan de pols, met de gouden Seamaster De Ville eraan vast.:sunglasses::+1:

Fijn weekend alvast! :slightly_smiling_face:

19 likes

Mooi horloge! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

13 likes

17 likes

Na een lange tijd vandaag weer de Connie om de pols!

23 likes

9 likes