Casio Marlin in zijn lekker hoekige kast met op HF een hele mooie Conny in een C-case - weekend gevoel!
Fijn om te zien dat ze zoveel draagtijd krijgt bij jou! Elke keer als ik haar zie krijg ik een warm gevoel van binnen.
Topding, Monincase waardeer ik steeds meer, draagt ook erg comfortabel.
Kortom blij dat ik hem van je “mocht” overnemen👍
Leuk achtergrondje
Eentje met Amerikaanse roots of Nivada ?
Een bijbehorend vraagje aan de kenners: Vanwege een defect aan/met de kroon heb ik er een nieuwe (kloppende) op laten zetten. Is dat nog iets dat het horloge minder ‘interessant’ maakt?
Als de kroon origineel is en ook op dit referentienummer hoort, heeft dat mijns inziens geen negatief effect op de waarde van het horloge. Bij een niet-originele kroon is dit anders.
Naar mijn weten is een originele serverkroon minder begeerlijk dan de werkelijk originele kroon. Toch heb ik ervoor gekozen om de originele kroon bij mijn Omega niet te behouden. De pakking was vergaan en je wilt toch dat een service lang meegaat. Omwille van de functionaliteit is er dus een originele Omega servicekroon opgezet. Maar ik denk dat dit amper tientjeswerk is als je begeerlijkheid in geld uitdrukt.