šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Bedankt @MartijnV dat dacht ik al ergens gelezen te hebben, maar denk ook weer dat als er iets niet in orde is met die schroefdraad dat je dat toch zou moeten merkenā€¦
en deze heeft ook maar een heel korte uittrek vind ik, zonder verdachte speling of kraakjes.
Ik heb een beetje het gevoel (of hoop) dat er niet vanaf de (of alle) eerste modellen met schroefkroon is geconstrueerd. Per slot van rekening hebben oude Seamaster duikers ook geen schroefdraad. Maar ik kom er tot nu niets over tegen helaasā€¦ en dat maakt het dan ook weer leuk natuurlijk! :innocent:

Pontiac nageur 1946

14 likes

Die ā€¦ is ā€¦ mooi ā€¦:heart_eyes:


Beater time; obscure Warner DeLuxe met een Forster uurwerkje dat zo nauwkeurig loopt dat ie binnen COSC specs valt.

13 likes

Mooie chrono! :+1:

Is dat een Big Boy met VJ236?

1 like

Dank jullie wel! Yes dat klopt.

Die is bijzonder qua kleurcombinatie zeg! Ik vind het wel mooi :+1:.

1 like

Mijn oude Lip automatic weer eens uit de kast gehaald.
Alleen jammer van de beschadiging in het glaasje. Moet ik eens iets aan doen.

13 likes

23 likes

21 likes

12 likes

13 likes

19 likes

Iemand nog een suggestie voor een andere band? Misschien iets met blauwā€¦wel grote kans dat het wat druk wordt en net niet matched, maar het mag best een beetje funky zijn :v:t2:

14 likes

22 likes

Mijn Leonidas uit het tijdperk van WO:2. Terug van de watchmaker. Deze heeft het bekende AS1130 uurwerk, ook wel Wehrmachtswerk genoemd. Geweldige gedachte om iets om de pols te hebben dat al zeker 70/80 jaar oud is.

17 likes

:ok_hand: die blauwe dagaanduiding

1 like

Heel gaaf ja :ok_hand::yum:

Een blauwe haaieleren band lijkt mij wel wat :fish:

1 like

Pontiac Gulfstreamā€¦such a beauty

18 likes

Nu de NA van vandaag om de pols.
Ander bandje erop gezet opgewonden en om de pols!

Alleen nog even het glaasje oppoetsen.

13 likes