🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Ja gelukkig is hij wel met originele Omega onderdelen geserviced. Zo zit er een nieuw plexi glaasje in (mĂ©t mini Omega-logootje in het midden) en een nieuwe kroon. Jammer genoeg staat daar het “nieuwe” Omega logo op en niet de oude. Ik heb die kroon overigens nog wel.

Ik had ze gelaten, met krasjes en al :relieved:

1 like

Echt? Je zag de dial bijna niet meer door dat glas. Of bedoel je de kroon. Die pakking was namelijk helemaal uitgelopen.

1 like

Ik vind wel dat er een verschil zit tussen vintage charme en structureel mishandeld :stuck_out_tongue:

3 likes

Even snel een plaatje posten.

20 likes

Hij ziet er mooi uit, maar ik vind hem persoonlijk iets te mooi voor een vintage horloge , zou er graag iets meer karakter in terug willen zien. Maar ongetwijfeld is hier een mooi stukje werk afgeleverd. Zal zeker mooi dragen veel plezier ermee.

1 like

Ja toch wel, en als ik hem had laten opknappen had ik:

• het originele plexi behouden en laten polijsten (logo in het midden is anders bij de moderne service versies helaas);
  • de originele kroon gehouden, en enkel de pakking vervangen (of niet, zwemmen ga je er toch niet mee doen).

Maar goed, nu is het ook een plaatje hoor, en de kroon heb je nog, dus top. Geniet van dit, in mijn ogen, magistrale horloge.

2 likes

NA
leuk handwindertje erbij :yum:

14 likes

Wat een gave NA’s heb jij de laatste tijd allemaal :+1:

1 like

Dank je :facepunch:t2: 
Deze heb ik ook in het grijs en toen ik deze zag op UF voor heel weinig geld deze maar genomen
leuk verhaal van de verkoper want met dit horloge heeft hij geleerd om een servicebeurt te geven voor de eerste keer
hij loopt prima. Ik had zelf met de reden van hem dit horloge nooit weggedaan

1 like

Net binnen, dit heerlijke ‘barn find’ trio :heart_eyes:

24 likes

Allemaal leuk. Zodiac meest in mijn straatje!

1 like

prachtig allemaal hoor :ok_hand: Heb je die met zn drieen zo samen gevonden?

1 like

Mooi setje :ok_hand:.

1 like

Heel fraai Jeroen! :star_struck:

Voor het eerst met nato geëxperimenteerd. Vind hem zelf iets te hip voor dit klassieke horloge.
:see_no_evil::hear_no_evil:

8 likes

Mooi Andy. Toch weer een Connie :slight_smile:?

1 like

Die Constellation heeft snel zijn weg terug gevonden😁 Ik wilde je oprecht binnenkort een berichtje gaan sturen of de Zodiac nog zou komen. Heerlijk horloge is dat!

1 like

Leuk bandje, maar dit doet echt pijn aan m’n ogen en m’n hart :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja, bij mij helaas/gelukkig ook. :thinking:
Ik moet maar snel een nieuw horloge zoeken bij dit leuke bandje. :joy:

1 like

Meest recente aanwist, de Edox Hydromatic

10 likes