🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

9 likes

Het is geen goed teken dat je niet kunt zien of de foto met een telefoon of spiegelreflex is genomen :rofl:

Anyway: dit is met een full frame camera, f2.8 zoomlens op 70mm, polarisatiefilter (waarvan ik nog niet goed weet hoe die echt te gebruiken), in een lightbox met enkel natuurlijk licht. Ik heb wel een 60mm macrolens, maar nu niet gebruikt.

3 likes

Mooie Connie trouwens!

1 like

Haha ben zelf niet zo thuis in de fotografie-wereld :slight_smile: Vind de foto van jouw Polerouter zeker netjes.
Persoonlijk vind ik het altijd leuk als er een ‘vintage’ achtergrond bij wordt betrokken. Denk aan een oude houten tafel, een oude verkleurde krant a.k.a. @anon50762135EV, etc. etc.

Volgens mij is er ook ooit een fotografie-topic de revue gepasseerd, met een hoop tips- en tricks.

Ja de Connie ben ik heel blij mee! Thanks!

4 likes

Je kunt eens beginnen met een macro ring. Zet je eenvoudig tussen je lens en body en je kunt macro foto’s maken. Deze voor canon kost iets van zeven tientjes:

3 likes

Top! Wellicht financieel gezien een leukere optie inderdaad.

Dank voor de tip. :ok_hand:

1 like

Noem je Ide nou een ouwe krant? :joy:

1 like

Een wat oudere macro lens hoeft ook geen honderden euro’s te kosten, zeker tweedehands.

2 likes

Zou niet durven Dennis haha. Denk overigens dat Ide de gemiddelde leeftijd hier zwaar naar beneden trekt :joy: (Er van uit gaande dat er een hoop ‘rikketik’ publiek mee leest :laughing:

1 like

22 likes

Vandaag dit heerlijke boek binnengekregen dus gelijk maar een bijpassend horloge omgedaan :blush:

8 likes

Snap ik :heart_eyes:

Dat is een mooi bewaard gebleven exemplaar chapeau :ok_hand:

1 like

Heerlijk die lekkere dikke vette opgelegde indices!

1 like

:ok_hand:t2:

1 like

Duward groot oog

25 likes

Oef, die is scherp zeg. Heel mooie vangst Andy!

1 like

M’n vaders oude Fortis weer aan. Vind 'm steeds leuker worden.

15 likes

Kijk die kast even :relieved:

24 likes

18 likes