šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

14 likes

Super versie! Mijn topper van de week - nu al en het is pas dinsdag :innocent::wink:

1 like

Fraaie dial deze Remova, begin 60? Overigens best grappig, vond vorige week in mijn doos nog een oude Enicar deksel met aan de binnenkant Ā“RenomaĀ“ :roll_eyes:

Waarschijnlijk de maker van de kast. Benieuwd of er verwantschap is geweest met Remova

1 like

Dankjewel! Er staat een inscriptie achterop met jaartal '81.

1 like

Karex vandaag, een beetje vreemd maar de 70s waren sowieso een beetje vreemd.

7 likes

Ik zeg het ook: wat een mooi horloge!

1 like

Goeiemorgenā€¦

17 likes

11 likes

21 likes

Een goed begin van de dag met deze oude Seamaster uit 1973

19 likes

Uit 1971.

19 likes

Dol op dit horloge, geen bekend merk, een chromen kast, Valjoux 7733 binnenin maar wel prachtig hoog acrylglas, en een wijzerplaat met sunburst, stepped subdials, rode en blauwe tachy en een rose chronowijzer!

22 likes

Vandaag dit oudje:

Fijne dag :sunglasses:

13 likes

Zou hij dan geen 70m resist plaat horen te hebben? :thinking:

1 like

Black met fancy lugs ANKER 1950 :sunny:


HB 115 werkje inside

13 likes


Moeilijke keuze vandaagā€¦
The struggle is real.

21 likes

Geen idee, komt uit maart 1971. Uit de VS voordat ze begonnen met dat vreselijke global shipping program.
Heeft daar wel bij twee service centra onderhoud gehad. Gezien de aangekoekte polskaas daarna een hele poos niet open geweest.

1 like

Deze NA vandaag. Een die gisteren uit Japan is aangekomen. Wijzerplaat is origineel wit/creme maar is door ouderdom behoorlijk verkleurd. Uurwerk draaide gewoon met nieuwe batterijen. Erg blij met het originele bijbehorende stalen band.

7 likes

Gister de 1675 naar de horlogemaker gebracht wegens het aanlopen van de gmt wijzer ( foto). De 1603 gepakt. Wat een plaatje :heart_eyes:. De 1675 is klaar en kan opgehaald worden. Dan mag de 1603 weer rusten. Of niet :smirk:

15 likes

Deze gekocht. Zo goed als NOS deze 168.029. Nog nooit gezien dergelijke conditie. Heeft zā€™n hele leven in de kluis van een horlogemaker gezetenā€¦ :heart_eyes:

30 likes