Weer wat geleerd, merci!
Klopt dat het nu Hong Kong based is inderdaad. Jammer dat de Zwitserse tak destijds gesneuveld is. Djeezus dat is voor een prikkie geweest dan! Jaloers hoor, maar als je er foto’s van blijft delen kan ik er in ieder geval achter het glas van genieten…
Vandaag deze gouden Omega weer eens aan de pols gedaan. Heerlijk klokje is dat.
Fijne dag nog gewenst!
De hele dag een (helaas goudkleurige) vintage Rus op rechts…
Gelukkig dan wel niet zo heel erg voetballer/rapper goudkleurtje, maar toch komt die nog wel eens op de to go lijst.
Net terug van de horlogemaker, had niet verwacht dat ik deze zo zou gaan waarderen! Wil nog eens voor een nieuw bandje gaan, maar met eenzelfde band heb ik hem van een italiaan gekocht in Juni dit jaar.
Mooi hoor. Pas wel op met die band. Perlon is berucht om het feit dat je achterdeksel glad wordt gesleten door de wrijving met het nylon.
Mooi en zo te zien in een erg mooie staat!
Uiteraard! Maar daarnaast is het ook nog een ongelooflijk mooi en authentiek horloge.
Dank je! Ik ben er heel blij mee! Tuurlijk is hij niet als nieuw, opa heeft er waarschijnlijk flink mee geboenderd, maar hij was dan ook zijn hele werkzame leven marinier.
Dat is precies het mooiee van vintage horloges en dan helemaal natuurlijk wanneer ze uit jouw eigen familie komen. Wie weet wat die Omega allemaal mee heeft gemaakt…
Haha, ik kan me een bepaalde scène uit Pulp Fiction herinneren…