WƔt gaaf. Een originele max bill in een stalen kast.
Geniet ervan!
Och, deze schoonheid ontleent zijn status natuurlijk niet aan de “waarde“, toch? Goudmijn is zo betrekkelijk - Waardevoller dan deze Max kan haast niet: een NA die je al in de lade had zitten, ook nog eens met een familieband en dan zo“n boeiende climax. Daar kan weinig tegenop imho, geniet er van!!!
Weer mijn Marti chronograaf - blijft merkwaardig dat die MartiĀ“s die ik heb / mooi vind, vrijwel altijd doublĆ© zijn. En dus maar weinig pols zienā¦
Helemaal mee eens. Ik ga er een mooi plat lederen bandje aan zetten en van genieten. Wij beschouwen het hier als een verjaardagscadeau (ben binnenkort jarig) van mijn schoonvader, die al jaren geleden overleden is⦠Dit horloge kwam exact op het goede moment uit de lade.
Fijne zondag!
Ik vind hem heel erg mooi!
dank je wel, het design van deze Marti is ook helemaal mijn smaak, alleen die kleur hé⦠Om die reden heb ik al heel wat Max Bill look-a-likes opgeruimd, en mede daarom vind ik jouw niet-gouden vondst nog mooier!! Hier nog een van die ex-en, een Certina met vlg mij een aardig Max Bill gehalteā¦
Die is leuk inderdaad! Toeval wil dat die van mij (niet hetzelfde maar lijkt erop) volgende week in het blauwe gedeelte komt; deze:
Mocht de Marti weg moeten uiteindelijk, vanwege de goudkleur⦠dan weet u mij ongetwijfeld te vinden. Als het maar na de feestdagen is, want ik ben momenteel geheel blut!
Weer zoĀ“n tijdloze dial, prachtig clean ook! Zou me niks verbazen als Certina de komende jaren Ā“ontdektĀ“ gaat worden, prijzen liggen vaak wel erg laag voor de kwaliteit die ze in die jaren leverdenā¦Hou hem even vast dusā¦
Ik ook - waren echt een Ā“sign of the timesĀ“ā¦En zeker niet alleen bij Timex maar eigenlijk gewoon opmerkelijk vaak bij de goedkopere merken. Eigen identiteit was in die doelgroepen denk ik toen ook aanzienlijk belangrijker dan tegenwoordig als je zo het gemiddelde aanbod van hedendaagse horloges bekijkt