Oyoyoy mooie. Hele vroege tour de Verdal denk ik?? Dacht eventjes er ook nog zo een te hebben maar net “t fotoarchiefje gechecked: Helaas, deze mocht de naam blijkbaar niet dragen, waarschijnlijk niet goed genoeg voor een hele ronde
Thanksā¦Op jouw achterkant misschien Tour de Belgique laten graveren dan maar zoals ze bij de eerste T.D.France gedaan hebben
hier gelijk hoe het er zou kunnen uitzien (france wordt belgique )
Toch ook een mooie die van jou

Deze bracelet werd meegeleverd en is origineel voor deze KS.
Prachtexemplaar
Mooi zeg!
Bij al dat wit zoek ik het juist even in tweekleurig - in wat minder stoere 5-jes met (voor mij) typisch Aziatisch design
-
Dit trio werd plotseling zomaar een kleine collectie in een collectie door twee onafhankelijke aankopen. Zie je eigenlijk vooral online in India etc maar dus ook gewoon af en toe in Nederland blijkbaarā¦
Dank. Ook bijzonder strak exemplaar: al zeg ik het zelf
Nou ja, in India kom je wat meer āhuisvlijtā tegen.
Ook dat Martijn, hoewel ik dat vanuit de vele mogelijkheden en individualiteit daar helemaal niet zo storend vind. Ons Ā“we$tenĀ“ idee van vintage verzamelen betekent zogenaamd alles origineel maar ondertussenā¦
Maar eigenlijk doelde ik meer op het design van dit soort Ā“vintageĀ“ SeikoĀ“s dat vermoedelijk meer op Aziatische smaak was gerichtā¦ik herinner me nog dat ik in die jaren er een voor mijn ex had gekocht maar dat het niet echt populaire modellen waren hier.
Eigenlijk hoort ie hier, als vintageā¦
(Staat per ongeluk ook al in het andere āwat dragen wij vandaag topicā)