Seiko 6138, november 1971
6139 niet 38
Erg mooi, die kast en wijzerplaat.
Ik heb mijn best gedaan denk ik - waar blijven de jouwe?
Mijn valjoux 22 (eterna 703) exemplaar ligt momenteel voor service bij de horlogemaker
Kabaaaffff - veel extremistischer ken ik ze niet van Seiko
Hebben! Erg mooi exemplaar
Ik weet het wel hoor maar …ik word ouder en ja elke kras heeft zo zijn herinnering misschien vervang ik het wel want gelijk heb je .
Danku voor het aanbod , ik zal es kijken voor die maten dat moet wel juist zijn vermoed ik
Geluksdagje vandaag Omega op de kop getikt deze blijft dus enkele dagen aan het polsje om te wennen
ben gewend van oude verweerde horloges te dragen, is deze wel al vintage ? weet er nog niets van ,laat maar komen die informatie !! efkes een beetje proper gemaakt en " enkele slechte fototjes "
Ik moest hem ook hebben toen ik deze zag
Ga je hem nog laten opknappen of laat je hem zo?
wow mooie vangst - en originele band ook nog! Gefeliciteerd en veel plezier er mee!
Ik heb hem van een volledige servicebeurt voorzien en de wijzerplaat voor zover kon opgeknapt en het glas gepolijst. Komt binnenkort een verslag over. Loopt weer goed, gaat tzt weer de verkoop in. Ging mij met name om het uurwerk want dat is mijn echte interesse.
Ja precies , kijk maar anders kom ik wel eens langs als het uitkomt , ik kom regelmatig daar in de buurt