🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Zijn het niet gewoon de initialen van de oud eigenaar? Het lijkt mij namelijk op een handgravure

21 likes

Hele gave duikerd zeg Ernst - nou alleen nog ff een tropic bandje en helemaal af!

1 like

Eh, ja.
En jaar of 25 geleden had ik als beginnend geinteresseerde nog niet zoveel kaas gegeten van horloges, maar was wel in het bezit van een etui met een stuk of 30 Tropic banden van allerlei soorten en maten en uitvoeringen. New Old Stock. Een keer meegekregen van iemand (kwam van zolder) toen ik het over een horlogebandje had die ik wou kopen voor een van de weinige horloges die ik had.
Deze toen later voor een appel en een ei weg gedaan. Relatief gezien, want dat etui was nu een paar duizend euro waard geweest…

1 like

En appel en ei kwamen met deze fraaie Velona toch weer mooi van pas…:disappointed: Tja - we zijn intussen wel prijswijzer geworden door internet maar of het echt helpt - kweenie…

Vandaag deze ZIM om. Gisteren gerepareerd en vandaag uitgetest. Loopt krachtig en accuraat, dus test geslaagd en goed bevonden

9 likes

Vandaag moest mijn nieuwe aanwinst uiteraard om:

15 likes

Hoi Arnoud, staat je fantastisch. Heel veel plezier ermee! :+1::smiley:

1 like

Voor de laatste werkdag van de week de Lemania

19 likes

Fijne vrijdag!

11 likes

NA Wyler Vetta chronograph met sexy plexy :yum:
Nos bor opgezet en dat staat 'm goed.:wink:


23 likes

Oude verweerde Dubois 1950’ een goed machientje



ziet er niet uit :fox_face:, vintage met karakter

9 likes

Mijn favoriet op dit moment. Nieuwe Heuer, maar wel een oudje, nos.

27 likes

De Datejust even op alligator en struisvogel gezet, jubilee krijgt badje

17 likes

22 likes

Weer eens een jasje en een dasje vandaag. Wat past daar nu beter bij dan deze klassieker?!

9 likes

Staat hem mooi!

Hier ook even een ander bandje op de Datejust gemonteerd.

12 likes

Deze is ook supermooi :heart_eyes::heart_eyes:

Net uit de nachtdienst deze “gold cap” Cyma uit de jaren 50 omgedaan.

14 likes

ZentRa dresser met ‘clous de Paris’ motief van rond de 50 jaar oud.

8 likes