Heren,
Even een evaluatie;
Als aandachtspunt voor een volgende keer is voor mij toch het eten en mijn communicatie daarover. Het restaurant valt weinig te verwijten, ze hebben ons een walking diner geserveerd zoals afgesproken. Het niveau hiervan vond ik zeer goed, alleen de hoeveelheid was te weinig voor de meesten. Wellicht had ik moeten communiceren in termen van een “begeleidend hapje” ipv walking diner.
Drank was er in elk geval genoeg… meer dan genoeg 
De regio werd door de meesten centraal genoeg bevonden en de locatie leende zich perfect voor een besloten meeting. Dat besloten karakter is prettig omdat je geen andere gasten confronteert met onze hobby en andersom.
(als je niet herkenbaar op deze foto wilt stuur dan aub een pb, dan haal ik deze weg (tu)
De bediening was prettig en ik kreeg terug dat wij een ontzettende fijne soepele groep waren waarbij het leuk werken was.
Groepsdynamisch;
Wowowowowowowow!!! Wat een sfeer en wat een energie!!! Verschillende type mensen met verschillende collecties die respect voor elkaar haddenen en oprechte interesse in elkaar. Kennis delen, verkopen / kopen en genieten! Prachtig!!!
Vraag het eens aan een onbekende; zou jij voor 1k garant gaan staan voor 35 man, die elkaar vaag kennen via internet. Je vraagt die 35 man naar een locatie midden in het land te komen… Vervolgens nemen die 35 man horloges mee (voor een fortuin), laat je de drank rijkelijk vloeien en dan zo omstreeks 21.00 rent iedereen door elkaar, worden horloges van (emotionele) waarde doorgegeven alsof dat vanzelfsprekend is. Staan er kistjes onbeheerd op tafel met inhoud die soms jaarsalarissen vertegenwoordigen… en op het eind van de avond gaan die 35 man weer allemaal tevreden naar huis en heb je geen wanklank gehoord. Ik weet dat het kan… (tu)
Horloges… tsja… de Cali dial vind ik persoonlijk wel heel erg heftig;
De Seiko collectie van AadA is iedere keer opnieuw indrukwekkend, dubbele rooie Seadweller (Wowow!!), Patekje (wowowow) en een dikke 1675 gezien.
De Tudor snowflake van Indecs deed mij ook wat, cool zo’n luminova flake (tu) (tu) en de pointed bruine van Robbe was om te kwijlen. Gelukkig ben ik niet de enige met een Panerai “fiepje” en ik ben nu dus leip op een 024 
Omstreeks 02.15 begon onze Auwe
te klagen over scheurbuik en toen moesten we een beslissing nemen:
De hele avond heb ik op een nieuwe meeting one-liner zitten wachten (traditioneel maakt Hans CP die) maar die kwam maar niet. Tot omstreeks 02.30… De shoarma meneer (die eigenlijk naar bedje wilde) kwam aan onze tafel en de Auwe
vraagt hem met droge ogen; “mag ik de wijnkaart even zien”. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!
Bedankt mensen, het was een heerlijke avond!
Groet, Roel (tu)