Longines Conquest Chronograph 2024 (Panda)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Liefst verkoop, in/ruil beperkt bespreekbaar

Merk en model: Longines Conquest Chronograph
Diameter: 42mm
Leeftijd: 03-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02/2025
Factuur en/of certificaat: Aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset, alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed!
Soort uurwerk en kaliber: Longines caliber L898
Vraagprijs: €3.250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij mag mijn prachtige en nog geen jaar jonge Longines Conquest Chronograph in de verkoop. Het betreft een fullset, alles zit erbij.

Deze parel is niet alleen €1.000 onder list, maar ook nog extra:

• 1 jaar verlengde garantie (5 jaar + 1 jaar) totaal 6 jaar!! Garantie tot maart 2030!

• De eerste Longines full-service is GRATIS (al betaald) t.w.v. €490 momenteel!

Voor meer informatie en een goede impressie van deze parel, bekijk dan de review van Chrisholm Hunter die een mooie video over geeft gemaakt.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes

Hoezo META en COSC? :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb al heel wat horloges gehad in het luxere segment, maar die liepen niet zo als deze :grimacing: :ok_hand:t3:

1 like

Flinke prijsverlaging naar €2.790!

Na verrekening van de meegeleverde service betaal je onder de streep maar €2.300 :rofl: (Longines service t.w.v. €490 zit erbij).

Bijna 50% van de nieuwwaarde voor nog geen jaar jonge Longines met 6 jaar garantie… waar hebben we het over. Volgensmij zijn er wat liefhebbers in slaap gesukkelt :thinking:

2 likes

Nou schiet mij maar lek hoor… z’n onwijs mooie klok voor dit geld…. Ik kan er met m’n hoofd niet bij dat deze er nog is. Ik denk dat er maar weinig dit model in het echt hebben gezien, laat staan op de pols hebben gezien. Foto’s doen geen recht aan hoe deze er in het echt uitzien…

Reminder

• Garantie t/m 2030!
  • Eerste servicebeurt GRATIS (t.w.v. €490)

Hier nog wat beautyshots, misschien dat er toch iemand wakker schiet dan :sweat_smile:

9 likes

3 likes