Longines (La Grande) Serienummer 78958

Beetje k*t als je de batterij moet vervangen, volgens mij krijg je de achterkant niet eens meer open met die platgedrukte schroeven.

1 like

Model “Grande Classique” is ook uit jaren 1980-heden, dit is Aziatische namaak, kan zo afvalemmer in.

bedankt voor jullie reacties, ik heb mijn geld terug en meneer die hem verkoopt is een illusie armer.
kom nu dit tegen, cartier tank dames horloge. ziet er naar mijn gevoel authentiek uit. alleen de voorkant slecht te zien. krijg binnenkort nieuwe foto;s.

Ziet er ook wat vreemd uit, wat is de vraagprijs?
Te mooi om waar te zijn is meestal ook zo;)

Dit is geen fake forum. Die Cartier is ook nep. Hou je van neppers?

1 like

@chagoii : Probeer eens rond te neuzen bij de vele vintage horloge winkels die ECHT leuk spul hebben.

Mocht je daar iets vinden , dan zal hier altijd advies te vinden zijn.
Maar dit marktplaats geneuzel , dat gaat hem niet worden :neutral_face:

Waarom koop je alléén maar fake rotzooi?

Zeker zo’n type die voor een paar tientjes MP leegkoopt in de hoop hier honderden Euro’s te kunnen vragen.

Meneer is een schatgraver die geloofd dat hij een Cartier van €1500 kan kopen voor €50, beter koopje die rommel niet en spaar je gewoon tot je een behoorlijk bedrag hebt zodat je een echte kan kopen.

Wat u aan het doen bent- het forum uitsluitend gebruiken om uw fake troep te laten beoordelen- wordt hier over het algemeen niet gewaardeerd!

We hebben het hier graag over ervaringen met echte horloges. Post ook eens foto’s van uw echte horloges, of neem eens deel aan een van de vele interessante discussies op dit forum… Als je dat doet, dan kan je best ook eens een vraag over een dubieus horloge stellen (als het een oprechte vraag is) maar wat u doet gaat net te ver. Althans…voor de meesten van ons. :neutral_face:

1 like

bijzonder wat een vooroordeel hier heerst op het horloge forum.
je kan het inderdaad zo lezen, maar er is niemand die vraagt wat mijn intensies zijn.
zou toch wel netjes zijn he !
andersom stel ik mij toch ook niet zo op?

de longines wou ik voor mijzelf kopen, ik vind het een prachtig horloge en ja, ik ben geen grote kenner
maar vandaar de vraag hier op het forum waar het forum denk ik ook voor is!?

de cartier wou ik voor mijn vriendin kopen , ze viel erop en ik was nog niet genezen van de longines en
dacht, ik deel het hier maar ipv daarvan zulke reacties.

de omega ligt hier al een tijdje en ik wist niet wat het precies was, vandaar de vraag.

verder heb ik geen slechte bedoelingen mensen!
andersom is de mening wel snel gemaakt.