Longines only (Deel 1)

Ik denk dat de meeste juweliers hun brood niet kunnen verdienen met dit publiek helaas.
Ik zag eens een interview met de Longines CEO waarin hij zei dat de Heritage collectie er is om tegemoet te komen aan de fanatiekelingen, maar dat dat maar enkele percenten is van hun omzet. Hij zei erbij dat ze voor een betere verkoop liever een datum erop zetten, maar ze doen het bewust niet voor die collectie. Terwijl de meerderheid hier loopt te vloeken op elke datum die ze erop gooien :smile:

Dit terzijde, ik heb hem in Antwerpen wel bij een dealer zien liggen, dus hij moet zeker te vinden zijn.

3 likes

De tijd goedzetten als ik een horloge om doe vind ik prima, maar de datum… :stuck_out_tongue:

2 likes

Mij moet je niet overtuigen, ik zit volledig in het horlogenerd-kamp :sweat_smile:

2 likes

Grappig, nooit zo over na gedacht, maar klinkt wel logisch :ok_hand:

:joy: ja dat hoor ik wel vaker hier :joy: ik weet ook niet of ik het soms esthetisch gezien mooi vind, maar met werk draag ik eigenlijk altijd wel een met datum omdat ik dat toch wel weer makkelijk vind.

3 likes

Haha, gewoon de verkeerde datum laten staan?! Dat lijkt me zo verwarrend :joy:

2 likes

Zorg wel dat je 15% of meer korting krijgt tov de normale prijs, dat moet wel te regelen zijn :slight_smile:

2 likes

De Longines op een Hornback Kroko gezet is een perfecte match, chique & stoer at the same time😎

Alleen is het op foto #$^%#@ eigenlijk niet goed weer te geven😖

12 likes

24 likes

Kan zo in een magazine!

1 like

Ik heb sowieso het idee dat de Heritage lijn moeilijk te vinden is bij een juwelier. Ik heb zelde bij juweliers horloges van de Heritage lijn zien liggen. Toen ik de Flagship Heritage wilde heeft mijn juwelier hem ook besteld, omdat die hem niet in zijn collectie had.

Toen ik hem vroeg waarom, vertelde die dat het horloge niet past bij de rest van zijn Longines collectie. Dus dat het horloge dan een beetje opzich zelf staat en er maar weinig van verkoopt. Hij vertelde wel dat ondanks dat hij hem niet in zijn collectie had, er wel aantal had verkocht.

1 like

Gisteren tijdens een wandeling :slightly_smiling_face:

8 likes

15 likes

7 likes

Mooi horloge en mooie foto :ok_hand:

1 like

11 likes

Danku danku :smiley:
De VHP blijft een heerlijke Grab & Go!

Voor de wintermaanden een donkerdere band gemonteerd:

Vind ik persoonlijk nu mooier dan de originele band: