Longines only (Deel 1)

Deze combi pakt verrassend goed uit al zeg ik het zelf

21 likes

14 likes

16 likes

Toffe combi. Heb de big eye ook een tijdje gehad en vind het sowieso een onderschat horloge. :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag die andere:

11 likes

32 likes

15 likes

Wauw, mooie foto👍

1 like

Dank je!

Inderdaad zeg @nielsrr :ok_hand:t2:

1 like

Nieuwe alligatorband laten maken voor mijn Spirit titanium. Flink bedrag, maar wel de moeite waard.

16 likes

Ziet er strak uit👌🏻

1 like

Beste Horlogeforum Lezers,

Mijn naam is Daan ik ben 20 jaar en opzoek naar mijn eerste echte horloge. Ik ben mij nu al een maand aan het verdiepen in de wereld van de horlogerie en er gaat een wereld voor mij open. Als eerste horloge zit ik te denken aan een Longines specifiek de Conquest S100 1990/2000 omdat dit mijn vader dit zelfde horloge had en ik hier veer mooie herinneringen aan heb. Ik vindt dit zelf echt een mooi en praktisch horloge voor mij een ideale dailybeater. Hierdoor ook een reden waarom ik dit een goed idee vindt om als eerste horloge aan te schaffen. Nou is het enige (nadeel) iets waar ik mij aan stoor dat het een quartz movement heeft. Ik vroeg me af of iemand weet of dit model ook een mechanische versie is uitgebracht en de zelfde looks heeft. Of dat iemand weet waar ik alle horloge modellen ooit gemaakt van longines online kan vinden zodat ik zelf evt kan zoek naar een mechanisch model van longines wat mij interessant lijkt.

Ook hoor ik graag als iemand een suggestie heeft voor een mooi eerste horloge voor onder de 500 euro.

Zie foto’s van het horloge die ik meegestuurd heb.

3 likes

29 likes

Focus stack met 8 opnamen. Werkt goed met dit soort onderwerpen, van voor tot achter scherp.

28 likes

Kruispost…maar mag vastwel met een NA.
Uber blij mee, mag de hydroconquest vergezellen in de box​:muscle: vraag me alleen af hoeveel tijd die nog krijgt :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

13 likes

20 likes

Sinds een paar dagen een Molequin band binnen voor de Spirit. Vind het een erg geslaagde combi.
Heb nog wel een longines gesp besteld voor de vorm.

24 likes

Wow, mooie combi. Lijkt veel op de standaard band door de witte stiksels maar de structuur van de band voegt wel wat toe!

1 like