Die heb ik ook in het vizier.
Ik heb vandaag wat filmpjes bekeken, en daar zegt iemand dat de seconde wijzer niet stopt als je de kroon uittrekt, geen hacking dus… klopt dat ?
Hij is heel mooi!
Heeft naar mijn weten wel hacking. Heb het ook voor de zekerheid even op de Longines Website bekeken.
Wellicht had diegene het over de kroon 1 klikje uittrekken, waarbij je de uren kunt verstellen, zonder dat je het horloge opnieuw moet synchroniseren (zoals het hoort op een GMT).
Ah, oké bedankt, ik had al zo’n vermoeden maar begreep het niet goed.
Verdomme, wéér een op mijn lijstje
Vertel mij wat
Shit, ik moet stoppen met in dit draadje te kijken… Ik mis m’n Hydro Conquest… Zeker wanneer ik dit soort mooie foto’s zie!
Haha thanks!
Ik blijf de Hydro ook ook echt lekker vinden!
Sinds afgelopen december deze longines in bezit. Enigzins onopvallend (collega’s hebben niet door dat ik met een relatief duur horloge) rond loop en ik kijk & geniet er de hele dag door van. De rest op mijn kantoor incl. directie loopt altijd met smartwatch rond. Ik kijk elke 10 minuten wel even en ben dan weer een paar seconden stil. Momentje van genieten
Deze staat ook op mijn verlanglijst, dan wel op lederen band. Benieuwd of iemand deze hier heeft. Lijkt me een heel mooi horloge!
Kanonne, die is écht mooi
Wat is deze mooi zeg!! Ik sluit niet uit dat deze ook een keer om mijn pols komt….
Ik heb laatst een Longines Hydroconquest gekocht.
Nieuw.
Nu net aan het vervelend in het vliegtuig en horloge eens goed bekeken.
Had ik eigenlijk bij de winkel moeten doen.
Maar ja… Eerste horloge dus enthousiast
Ik zal een foto posten om eens te kijken of het jullie ook op valt, ga ervan uit van wel.
Buiten de foto.
De secondewijzer komt niet gelijk met de seconde aanduiding, en soms als die naar de volgende seconde gaat is het net alsof die even een half slag je terug gaat?
Wel filmpje van weet niet of dat ook hierbij kan?
Filmpje lukt helaas niet