Longines only (Deel 1)

70 jaar oud and still running

17 likes

16 likes

Deze maar weer eens om

Gisterenavond ook maar aan de timegrapher gehangen en loopt zeker niet verkeerd :ok_hand:

11 likes

12 likes

22 likes

Pfff, aan de hand van deze foto moet ik me beheersen om mijn LLD niet om te gespen :sweat_smile:

Must resist! :muscle: :grimacing:

3 likes

Er is geen reden om je niet te laten gaan :rofl: :joy:

2 likes

14 likes

Moooooi weer!

2 likes

Het zijn geen @FRANS3 plaatjes, maar kan er zo wel mee door al zeg ik het zelf haha!

Nog steeds tevreden met jouw Hydroconquest? :smiley:

1 like

Nou ik vind ze top :slight_smile:

Ja onwijs! Ik heb 'm over een klein maandje alweer een jaar. Loopt nog steeds +3,6/4,0 per dag. De HC neemt imo echt de plek in van de Seamaster met cal. 1120/2500
Had enige tijd geleden wel dat ik dat flapje zegmaar totaal niet meer open kreeg en zelfs met een schroevendraaier moet openwrikken, maar dat is dan ook het enige kritiekpuntje op de HC.

1 like

Die van mij loopt inderdaad ook super! Regulering doen ze daar in St. Imier toch wel aardig.

Wel apart van die sluiting. Kan me niet voorstellen dat die van mij vast zou zitten. Maar ik ben wel van mening dat ze die sluiting eigenlijk samen met de release van de keramische bezel modellen al hadden moeten updaten…

1 like

Vind jouw polsfoto’s toch mooi. Die lukken bij mij niet zo goed :wink:

1 like

Ik lees dat vaker. Echt top. En vaak ook binnen COSC-normen.

Eens! Maar hopelijk bij de volgende HC-release :slight_smile:

1 like

Iemand ervaring met doorgaans de duur voor “groot” onderhoud van zijn Longines? Inmiddels ruim 2 maanden verder. Al wel een keer gebeld, maar konden niet echt iets vertellen.
Hoor het graag alvast bedankt :pray:t3:

Ik heb afgelopen jaar een volledige service van een Big Eye gehad. Heeft 12 weken geduurd voordat ik 'm terug had… was via Swatch group service center in Eindhoven.

1 like

Bedankt, dan wacht ik nog ongeduldig 2 weken :crazy_face:

1 like

Om te janken die wachttijden hè. Maarja, je doet er niks aan.
Hopelijk komt ie snel terug :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

13 likes

19 likes