Longines only (Deel 1)

Smaken verschillen :grin: ik ben wel lelijkere exemplaren tegen gekomen …

2 likes

:heart_eyes: ohhh de no date …:ok_hand:

1 like

**

12 likes

Toch is de Admiral, net zoals de Flagship, een van de hoogtepunten van het merk.

Oef! Kan iemand me alsjeblieft even van de vloer op komen rapen? :stuck_out_tongue:

Man, wat is die in een geweldige staat! Schitterend gewoon! :smiley:

5 likes

Ik vind hem (op de plaatjes) eigenlijk te clean. Ik vind het vorige model een veel uitgesprokener karakter hebben.

1 like

Just wauw…

30 likes

Vlijmscherpe Longines!

5 likes

Inderdaad: WAUW!

1 like

Ik realiseer me net waarom de Hydroconquest niet perse lume op de secondenwijzer hoeft te hebben; het kleine driehoekje aan de tip gaat iedere vijf seconden precies door de marker heen, dus dat ik een prima controle of het horloge nog loopt.

5 likes

Door een bijzonder toeval heb ik mijn hele Longines verzameling bij me in de auto :wink:

14 likes

Heel mooi! Je gaat ze toch niet inruilen he…

1 like

Haha nee … de VHP had ik vanmorgen om, en de Hydroconquest heb ik vanochtend opgehaald. Na de lunch liet Wesselink & Vreeker weten dat mijn Ultra-Chron klaar was, dus die heb ik ook opgehaald. En toen waren het er drie.

1 like

Mooie VHP heb je denk dat ik de mijne verkoop en de VHP GMT terug koop.

Leuke theorie, maar het werkt niet in de praktijk … de schaduw van de secondenwijzer is nauwelijks te zien :stuck_out_tongue:

Heb je wellicht nog meer foto’s, vind hem erg mooi.

1 like

Gaaf die Ultra-Chron zeg! Ik hoop er binnenkort ook eens een mooie te vinden :slight_smile:

Prachtig zeg, veel mooier dan dit wordt het niet :slight_smile: Van jou?

1 like

Fijne avond!:slightly_smiling_face:

16 likes