Longines only (Deel 1)

Prachtig! 47mm?

1 like

Neen, de meer draagbare uitvoering, ik meen 39 mm.

Gaaf!, gek dat die niet meer gemaakt wordt

1 like

Ik moet nog een NA schrijven, maar sinds gister mag ik hier ook mee doen.

29 likes

Ziet er chique uit. :ok_hand:

1 like

Na een tijdje afwezigheid weer eens rond gekeken naar wat er allemaal nieuw is. Deze Longines springt er voor mij erg uit. Ik vind em prachtig! :heart_eyes: Voor mij eigenlijk de perfecte pilot. Beetje te hoog gegrepen op het moment maar zeker eentje voor op de shortlist.

Heb je de blauwe versie overwogen? Die lijkt me nóg iets interessanter, afgaande op de foto’s.

Vrijdag opgehaald, mijn nieuwe Hydroconquest en tevens mijn eerste automaat :grin:. Ik had hem even omgedaan bij de juwelier toen ik eigenlijk een Tissot kwam kopen. Toen toch maar besloten om mezelf een fraaie Longines cadeau te doen. Geen spijt!

19 likes

13 likes

Hoewel ik de blauwe en witte wijzerplaten ook heel mooi vind heb ik specifiek voor de variant met de zwarte plaat gekozen. Deze vind ik het meest tijdloos en het contrast met de cijfers vind ik persoonlijk het mooist.

1 like

Hoe vind je mijn poging? :grimacing:

14 likes

Lekker hoor met die zonnestralen :sunglasses: !

Mooi ook met hetzelfde dashboard hahaha :muscle:

1 like


Admiraaltje leef je nog, iadea,…

31 likes


:whale: :whale:

17 likes

Dit is fijn om te weten! Mijn band (Hydroconquest 41 mm, metalen bezel) zat net te strak, vandaag een schakel tussen laten zetten, maar nu is ie te ruim. Niets zo vervelend als een nieuw horloge dat niet lekker zit :face_with_raised_eyebrow:. Dus nu jouw oplossing proberen, dank voor het delen van deze ervaring/info!

1 like

Ik hoop dat het werkt :slight_smile:
Ik heb het zelf nooit kunnen proberen met de H-link band, maar heb op andere fora gezien dat het bij die band werkt.
Het niet perfect passend krijgen van de band zonder creatieve oplossingen lijkt wel een beetje een kenmerk van de Hydroconquest.

1 like

Ik hoop morgen positief te kunnen berichten!

Je kunt overigens bij de divers extension nog wat fijnafstemmen. Daar zitten drie gaatjes dicht bij elkaar waar de band aan de sluiting vastgemaakt wordt. Maar dat biedt voor mij net niet genoeg ‘rek’…

1 like

Sinds een paar dagen mag ik hier ook meedoen! Heerlijk klokje.

35 likes

Nice! Ik blijf de BigEye een topper vinden :heart_eyes:

2 likes

Ontzettend mooi

1 like