Longines only (Deel 1)

:muscle:

Uiteraard! De trein daarentegen, they didn’t know what hit them :wink:

7 likes

11 likes

Blijft voor mij de mooiste van het stel in al zijn complexiteit… straks weer omslingeren!

16 likes

Terug van een servicebeurt. Netjes opgepoetst en een reistasje erbij.

16 likes

25 likes

26 likes

17 likes

18 likes

21 likes

13 likes

Fraaie Longines.

1 like

14 likes

14 likes

21 likes

15 likes

Incoming! Maar niet iets wat jullie gaan verwachten :sweat_smile:

Al voor ik lid op het forum was had ik al een VHP. Ik ben er nog altijd verliefd op, maar de 41mm zat me toch altijd ergens dwars. Opzich kan het prima op de pols en qua comfort is er weinig te klagen, maar ik heb een voorkeur voor kleiner. Kleiner heb ik altijd mooi gevonden en sinds dat ik een Tudor Prince en een Marathon SAR beiden in 36mm heb is die voorkeur alleen maar groter geworden.

Ik heb dus al een tijdje met het idee gespeeld om gewoon naar een 36mm VHP te gaan kijken. Alleen werd ik hiervan een beetje weerhouden, want ze zijn in NL nergens te bekijken en … tja, het is een damesmodel.

Ik heb het nu toch niet kunnen weerstaan en heb er 1 besteld, met witte plaat. Het label “Damesmodel” kan me aan m’n reet roesten, het design is nagenoeg hetzelfde. Mocht het toch niet bevallen kan ik hem toch weer terugsturen :wink:

Het trieste nieuws is dat als het wel bevalt ik toch m’n huidige 41mm VHP (de trouwe strijder :muscle:) ga weg doen.

26 likes

Ben heel benieuwd. Groot gelijk; damesmodel is maar een labeltje.
Maak je een mooie NA als je hem in je handen hebt?

1 like

Ben heel benieuwd hoe ie je bevalt.
De witte plaat is ook heel mooi :ok_hand:

Gewoon doen wat je zelf leuk vind. :sunglasses:

1 like

Ik doe gezellig mee met mijn Conquest. Is ook maar een 35je

19 likes

Ik ben benieuwd hoe de maat bevalt :grinning:

1 like