Longines only (Deel 1)

Ik heb al een Spirit (40mm titanium), maar binnenkort eens onderstaande Spirit in 37mm beter besnuffelen en mogelijk mijn vakantiegeld tegenaan gooien.

afbeelding

18 likes

Crosspost, heerlijk horloge is het toch ook.

12 likes

Het borstelwerk op de huidige HC’s is anders dan voorheen. M’n vorige HC was meer gesatineerd, maar dit is toch echt dieper geborsteld :ok_hand:

8 likes

Een longines uitvoering die ik hier echt mis, is de Grande Vitesse chronograph, heb ik altijd een mooie uitvoering gevonden

Als het meezit is die komende zondag de mijne!:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi mooi! Ik twijfel om de band te laten borstelen bij Wakker…denk dat dat hem helemaal :ok_hand:t2:maakt.

2 likes

Anders, mooi, zou ik wel willen. Maakt elke collectie compleet (qua kleur iig).

1 like

Behalve dat ze snel krassen heb ik zelf nooit zoveel tegen de PCL, maar volledig geborsteld zou zeker goed staan :ok_hand:

Ben benieuwd naar het resultaat… maar een beetje glim maakt het ookwel een feest om naar te kijken vindk

Afspraak bij Dik Wakker is gemaakt hiervoor….wordt mooi​:ok_hand:t2::fire:! Denk dat die brushed band veeeel beter staat​:wink:

1 like

28 likes

Kost zoiets als ik vragen mag?

€65

Zeker het overwegen waard, deel vooral de fotos met het resultaat!!

Wij wilden deze bestellen voor mijn vriendin, maar levertijd werd ons nooit medegedeeld, wat ze wel beloofden. Zijn dus voor een ander horloge gegaan bij een Forumlid. We kregen wel een belletje dat er inmiddels eentje lag/ligt bij Gassan Amsterdam.

1 like

Doe ik zeker! Duurt nog wel even, kan hem pas begin Juli afgeven en dan na 2 weken ophalen. Maar foto’s volgen zeker!

8 likes

Vandaag o.a. deze even bekeken. Bruut ding hoor :ok_hand:

23 likes

Mooi, heeft veel weg van de Autavia.

2 likes

Ja eens!

1 like

Beide mooi :slightly_smiling_face:

1 like